Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3182
http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/...?artid=4749071
:

Hva sier man om sånt? Syke mennesker, eller?
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Hørtes litt teit ut at de tror de greier å gjennomføre det der i norge. Tror liksom ikke det er så mange muslimer her
Forbanna ustabile syke muslim...
At han i det hele tatt tørr og gå ut og si noe sånt er helt utrolig..
Dummer seg ut for hele verden fyren da men men...
GL HF , for å si det som det blir sagt i CS
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
LMAO
Det er da ikke noe spesielt med denne karen, bortsett fra at han er på førstesida til søppelavisa VG. Alle kristne folk vil kristne resten av verden, og alle muslimer vil gjøre muslimer av verdens befolkning, det å forkynne sin religion er endel av den stakkarslige hverdagen til en kristen/muslim.
ta dette like seriøst som når curling ble spådd som den nye folkesporten. eh ja!?
han kan jo prøve, men jeg er rimelig sikker på at det kommer til å bli JÆVLI vanskelig å omvende nordmenn til å bli muslimer, tilbe allah daglig og leve etter islamske normer og etikk. tror nok ikke det hadde funka så bra.
Prøver de å konvertere meg fra agnostikker til muslim så skal de faen få høre bannskap.
Liker ikke religion i det hele tatt, og mener at Norge ikke skal ha noen offisiell religion i det hele tatt.

Kristendommen ble ført inn i Norge med vold, kristne fanatikere kan være like ille som muslimske fanatikere, så hvorfor skal Norge være med å støtte en religion når ingen religioner har ført til noe godt på lang sikt? Hvor mange av krigene opp igjennom tidene er ikke startet pga religion og tro?
Opprinnelig postet av Xtrax
Hvor mange av krigene opp igjennom tidene er ikke startet pga religion og tro?
Vis hele sitatet...
Ikke for å ta meg vann over hodet, men tror nok de aller, aller fleste er starta pga religion.

forsåvidt enig med xtrax angående alt han sier. anser meg selv som ateist gjør jeg og. har null tro på at religion er godt for noe. kanskje det var det i fortiden en gang, i dunno know.
life sux, ingen vits å pakke in dritten i relegion og faenskap.
forøvrig har jeg opplevd helvete på jord, nemlig videoen til POD som går dagen lang på Ztv, "we gonna let it shine"
Nå fikk jeg veldig lyst til å kutte av hodet til den helvetes svartingen Sheikh Omar Bakri Muhammad og drite ned i nakken på han!

haha...
Opprinnelig postet av statoil47
Nå fikk jeg veldig lyst til å kutte av hodet til den helvetes svartingen Sheikh Omar Bakri Muhammad og drite ned i nakken på han!

haha...
Vis hele sitatet...
er ikke du saklig, så vet ikke jeg.
*doh*
Better than thou.
Ja FAEN heller!! Vi gjør det! JÆVLA SVARTINGER HELE GJENGEN! LA OSS BARE KASTE DEM PÅ DØR!! De voldtar bare døtrene våre og prøver å gjøre oss til MUSLINGER allikavæl! (Sånn forresten, noen som har no rizzla eller? Gikk tom da jeg rulla den 256 siggen av rullingspakka igår! Faen, hakke mer hjembrent heller. FAEN!!)
Jeg dør heller med våpen i hånd enn å la Norge bli en Islamsk stat.


Og det hadde nok Carl I. Hagen også !!
Opprinnelig postet av Carlo
Ja FAEN heller!! Vi gjør det! JÆVLA SVARTINGER HELE GJENGEN! LA OSS BARE KASTE DEM PÅ DØR!! De voldtar bare døtrene våre og prøver å gjøre oss til MUSLINGER allikavæl! (Sånn forresten, noen som har no rizzla eller? Gikk tom da jeg rulla den 256 siggen av rullingspakka igår! Faen, hakke mer hjembrent heller. FAEN!!)
Vis hele sitatet...
Haha! *sarkasme applaus* !
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Enkelte folk bør sjekkes bedre før de kommer inn i landet. Faen for noen innbilske mennesker, tror at vi faller for sånt. Skal de nuke oss hvis vi ikke lystrer?? Synes dette er den dårligste 24april spøken jeg har hørt på lenge. Nice try Mr Ich Bin Laden, det funker ikke. Hmmz, på tide å rydde bomberommet?? Tror det!
Nostradamus har visstnok spåd at muslimene kommer til å ta over verden... Hvis det er noen her som tror på den type ting.
skjønner ikke hva de folka tenker.. tror det er noe som mangler enkelte..
De vet jo at det ikke går! vi har jo FN og alle de andre som kkommer til å hjelpe oss uannsett så det går ikke.....
Nostradamus spådde også at jorda kom til å gå under i 1999, men det har ikke skjedd, med mindre jeg har gått glipp av noe. Så han har visst ikke helt rett. Nostradamus skrev jo i rim å på en litt flertydig måte, så det er jo lettere å tolke dem til spådommer som har gått i oppfyllelse etter at hendelsen har skjedd.

Uansett, det virker som om denne yngre delen av befolkningen (oss) ikke er særlig kristne. Det må jo være fordi de fleste har innsett at religion og det å tro på en "høyere makt" er bullshit. Så hvordan kan man omvende et helt folk til en religion ingen har noen som helst tilknytning til på noen som helst måte?

Tror dette er en av de VG-forsidene som går i glemmeboken og som det aldri blir snakket om mer. Det er rett og slett for dumt!
xtrax; finnes vel de som husker den som noe latterlig på forsia til VG og.

når det gjelder kristne ungdom, vet jeg faktisk om -endel-..
de går kanskje ikke ut med det, og hyler haleluja, de er kristne. men holder det for seg selv, at de vil tro på noe. deres valg..
når det gjelder kristne ungdom, vet jeg faktisk om -endel-..
Vis hele sitatet...
Ja fy faen, de er flere enn du tror... Blir sjokert noen ganger.