Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2115
Hallo.
Sitter å laster ned og har ett bredbånd på 1M..asså..Hvorfor i H*** laster jeg ned med 10-60kb?!
Hater det..venn av meg laster ned fra samme torrent og har samme nettlevrandør med samme hastighet!..han laster ned på 100-600kb!!
faen ass..Noen som vet om noen program som fjerner alle programmer som tar hastighet?!
usertitle import
bleh's Avatar
Har du åpnet porter i ruteren din?

Les mer på www.portforward.com

Btw, det er flere poster om dette på forumet. Søk
du må åpne PORTER mer info om dette finner du ved og søke google

OG hævete azz.... du trenger faen meg ikke så jæ**a mange banneord
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Uhm, torrents har variabel hastighet. Sjekk at du har opne porter, prøv fleire andre torrents og slikt før du begynner å whine. Ulike personer på samme torrent kan få ulik hastighet.
exh-member1's Avatar
Trådstarter
76 0
Hvordan opner jeg portene da?..forklar på en skaplig måte ellers skjønenr eg ikke dritten:P!
Som bleh sier, det er flere poster på forumet om dette!
Sjekk ut på http://portforward.com

Hvilken router har du?
Fulger linken som bleh gav deg, og fulger linkene der. Velg Forwarding, så hvilken ruter du har, så hvilket spill, eller program du skal åpne porter til. så kommer det et kurs som du bare kan lese deg lett gjennom.
exh-member1's Avatar
Trådstarter
76 0
Sitat av EXzlator
Som bleh sier, det er flere poster på forumet om dette!
Sjekk ut på http://portforward.com

Hvilken router har du?
Vis hele sitatet...
Ja,men vet ikke hva jeg skal søke på!
Dessuten var det PortForward dritt program..ingenting funka så lenge du ikek var regga!!:S
Jeg har aldri trengt å regge meg der :S

Men hvilken ruter har du (står sikkert på den) og hvilken torrent klient bruker du?
exh-member1's Avatar
Trådstarter
76 0
Sitat av tSig
Jeg har aldri trengt å regge meg der :S

Men hvilken ruter har du (står sikkert på den) og hvilken torrent klient bruker du?
Vis hele sitatet...
Router: TRENDnet firewall router og Trådløs 3Com router
Torrent: uTorrent
Men..lurer bre på hvordan jeg opner alle portene jeg:P
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sitat av exh-member1
Ja,men vet ikke hva jeg skal søke på!
Dessuten var det PortForward dritt program..ingenting funka så lenge du ikek var regga!!:S
Vis hele sitatet...
PortForward er ikke et program, det er en guide.

Søke er ikke vanskelig, du skriver det du er ute etter og trykker søk.
Husk at hvis du har 1 megabit bredbåndhastighet, betyr ikke dette at man skal laste ned 1 megabyte i sekundet. Man skal dele antall kiloBITS på 8.
I ditt tilfelle 1024 kilobits(1mb linje) som da blir 128kb i sekundet, lettere sagt 0.12 megaBYTE i sekundet

Men, når man har med torrents å gjøre, avhenger at av porter og den du laster ned fra.
exh-member1's Avatar
Trådstarter
76 0
Sitat av Dice
Husk at hvis du har 1 megabit bredbåndhastighet, betyr ikke dette at man skal laste ned 1 megabyte i sekundet. Man skal dele antall kiloBITS på 8.
I ditt tilfelle 1024 kilobits(1mb linje) som da blir 128kb i sekundet, lettere sagt 0.12 megaBYTE i sekundet

Men, når man har med torrents å gjøre, avhenger at av porter og den du laster ned fra.
Vis hele sitatet...
Nei,det tror jeg ikke heller..
Men erbare så fordømmra irriterende å laste ned på 10kb hele tiden:S!

Sitat av devotio
PortForward er ikke et program, det er en guide.

Søke er ikke vanskelig, du skriver det du er ute etter og trykker søk.
Vis hele sitatet...
Jo,det er et program..visst du tar det bryet og ser litt nermere på sida så er det et program!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Du misforstår noe fatalt.. Eller så er du ikke på samme side som det jeg er.
Meningen er at du skal _lese_ det om står på sidene der.. Ser du de søte linkene under den store oransje pilen?

Ingen her har sagt noe om at du skal laste ned PortTrigger som er et program som tilbys på sida.
Sitat av exh-member1
Nei,det tror jeg ikke heller..
Men erbare så fordømmra irriterende å laste ned på 10kb hele tiden:S!


Jo,det er et program..visst du tar det bryet og ser litt nermere på sida så er det et program!
Vis hele sitatet...

Les postene skikkelig du å skjerp holdninga di, det er veeldig lite interesangt å hjelpe en kis som oppfører seg som ett dass..

*mumle* <random nordnorsk frase> Søppelnerd *momle*
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sitat av exh-member1
Jo,det er et program..visst du tar det bryet og ser litt nermere på sida så er det et program!
Vis hele sitatet...
Ikke prøv å være wise guy, du skal ikke bruke noe program. Tror du jeg er helt grønn på dette? Hvis du tror det tar du feil, vær smart og følg rådene jeg (og andre her) gir deg. Og ikke bli dummere enn du er, de får nemlig custom title
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei, jeg er han kompisen til exh-member1.
Routeren min heter TRENDnet tw100-brf114.
Og angående porter osv, jeg skjønnte hvordan jeg skulle åpne dem,men problemet er at jeg ikke vet passordet,har prøvd med admin,1234 osv.
Noen som vet hvordan jeg kan finne det ut?
Og tror det ble litt misforståelser her,fordi det går ann å laste ned ett program,men det programmet funker ikke uten registrering.
Men det dem andre mente var at det går ann å feks trykke på forwarding og deretter velge routeren.
Da får du opp instruksjoner om hvordan du skal åpne porter!
Men tror ikke han kompisen min fekk med seg at det gikk, han trodde vel at alt handla om det programmet.

Driver å laster ned det nye need for speed carbon, og farten ligger på 10kb/sec viss jeg bruker msn osv.
Men viss jeg avslutter alle andre nedlastninger,inkludert msn.så går den opp til 110-120kb/sec, får jeg mye mer ut av å åpne porter da?
eller blir det omtrent det samme?
Sist endret av Cv-Jannis; 5. november 2006 kl. 19:15.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Brukernavn: admin
Passord:

Riktig. Ikke noe passord. Prøv det.
Her er fler kombinasjoner:
Brukernavn: Admin
Passord: admin

Brukernavn: administrator
Passord:

Brukernavn: administrator
Passord: administator

Brukernavn: administrator
Passord: admin



Prøv deg fram ^^ Men den øverste tror jeg er riktig

EDIT:
Til trådstarter: Jeg anbefaler og ikke være så bråkjekk. Folk som deg har ikke noe her og gjøre.
Sist endret av Kekurikekaka; 5. november 2006 kl. 21:53.
Sitat av Dice
Husk at hvis du har 1 megabit bredbåndhastighet, betyr ikke dette at man skal laste ned 1 megabyte i sekundet. Man skal dele antall kiloBITS på 8.
I ditt tilfelle 1024 kilobits(1mb linje) som da blir 128kb i sekundet, lettere sagt 0.12 megaBYTE i sekundet
Vis hele sitatet...
Men det reknestykket gjelder vel også bare ved fullstendig optimale forhold?
Null pakketap og null andre faktorer som spiller inn.

Edit: Napp meg i nyra og kall meg Natalie! La ikke merke til datoen på den første posten før etterpå og trodde jeg hadde dratt opp en gammal post :P hehehe
Sist endret av Acidous; 5. november 2006 kl. 22:25.
Sitat av PureOwnage
Brukernavn: admin
Passord:

Riktig. Ikke noe passord. Prøv det.
Her er fler kombinasjoner:
Brukernavn: Admin
Passord: admin

Brukernavn: administrator
Passord:

Brukernavn: administrator
Passord: administator

Brukernavn: administrator
Passord: admin



Prøv deg fram ^^ Men den øverste tror jeg er riktig

EDIT:
Til trådstarter: Jeg anbefaler og ikke være så bråkjekk. Folk som deg har ikke noe her og gjøre.
Vis hele sitatet...
Har prøvd alt dette, har også prøvd forskjellige nummer.
Så vet ikke hva jeg skal gjøre,må jeg ringe til bredbånds folkene da kanskje?

Sitat av Dice
Husk at hvis du har 1 megabit bredbåndhastighet, betyr ikke dette at man skal laste ned 1 megabyte i sekundet. Man skal dele antall kiloBITS på 8.
I ditt tilfelle 1024 kilobits(1mb linje) som da blir 128kb i sekundet, lettere sagt 0.12 megaBYTE i sekundet

Men, når man har med torrents å gjøre, avhenger at av porter og den du laster ned fra.
Vis hele sitatet...
Min går jo på 117-120kb i sec hele tiden nå.
Så vil vel ikke spare så veldig mye tid på å åpne porter, eller?
Sist endret av Cv-Jannis; 6. november 2006 kl. 01:18.
usertitle import
bleh's Avatar
What is the default username and password for the TW100-BRF114?

The default username & password for the TW100-BRF114 are both (blank). There is no username and password set by default.
Vis hele sitatet...
Tatt fra det første som kom opp når jeg gjorde noe som heter å søke.

Edit: http://www.trendware.com/kb/kbp_show...Go&ToDo=browse kan sikkert hjelpe deg videre. SØK FOR FAEN
Sist endret av bleh; 6. november 2006 kl. 01:32.
Sitat av bleh
Tatt fra det første som kom opp når jeg gjorde noe som heter å søke.

Edit: http://www.trendware.com/kb/kbp_show...Go&ToDo=browse kan sikkert hjelpe deg videre. SØK FOR FAEN
Vis hele sitatet...
Ja men jeg har vært på den siden der også, der står det at brukernavn osv er (blank) men det var før noen gjorde noe med boksen, de folkene som monterte den har jo laget eget passord på den.
Jeg er fullt klart over at jeg må søke,og jo prøvd det jeg kunne.
Trenger ikke ha en så sur tone da.
Det som kan gå er å resete boksen,men da mister jeg jo instillingene som de har stilt inn.
Og da må jeg sikkert ha hjelp av dem igjen, de brukte sikkert 1-2timer for å få den til å funke skikkelig.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei, eg har ice noen som vet hvordan man gjør det der?