Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2216
Vet ingenting
Det er blitt klart at Macgyver blir filmatisert. Ble litt glad når jeg leste nyheten, men må si jeg er litt skeptisk. Hvis ikke Richard Dean Anderson får rollen, tror jeg hele greia går ræva. Hvis Indiana Jones får Harrison Ford i gamlere utgave, burde Richard også få spille rollen som MacGyver.

Noen synspunkter?

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/05/05/534419.html
Yezz, nå blir nok en MacGyver-freak i klassen min kjempeglad!
jaG
Produktutvikler
Det er laget to stk. allerede. Tror dog dette er TV-filmer.

MacGyver: Lost Treasure of Atlantis og MacGyver: Trail to Doomsday

Og forresten, MacGyver rocks!
Sist endret av jaG; 5. mai 2008 kl. 23:24.
Sitat av margido
Hvis ikke Richard Dean Anderson får rollen, tror jeg hele greia går ræva.
Vis hele sitatet...
Anderson har ikke passert 60 enda en gang. Heldigvis er jo MacGyver mest avhengig av å være smart, ikke å være en muskelbunt som kan bære på en M60 og ta ned hele Vietcong for egen maskin. Sånn sett passer Anderson fremdeles perfekt til rollen.
Dette kan bli snadder!
Ser MacGyver til sider og det er en fet serie. Jeg håper også at Richard Dean Anderson trener seg mer opp og får hovedrollen, ellers kan dette umulig bli det samme.
Uansett om den kommer skal jeg se den.
Vet ingenting
Trådstarter
Sitat av Nichotin
Anderson har ikke passert 60 enda en gang. Heldigvis er jo MacGyver mest avhengig av å være smart, ikke å være en muskelbunt som kan bære på en M60 og ta ned hele Vietcong for egen maskin. Sånn sett passer Anderson fremdeles perfekt til rollen.
Vis hele sitatet...
Nei derfor burde Anderson få rollen. Slik som Harrison Ford, men hvem vet. Hollywood har fucka opp filmer som er basert på tvserier før.
blir jo ikke det samme om macgyver ikke får rollen i macgyver

uanset blir det sikkert en grei film, håper såklart at richard dean anderson får rollen men kan sikkert bli en fin film uten og!
er jo liksom bare en macgyver og det er richard dean anderson!
vart det nevnt noen realease dato ?
macgyver ftw!
Vet ingenting
Trådstarter
Er ikke kommet noe info på imdb om filmen, så er vel bare nyst at media har fått vite om dette.
Hvis ikke RDA får hovedrollen spår jeg at filmen blir en flopp! Det er ingen som kan få frem den samme følelsen hos meg når jeg ser MacGyver. Det er bare han som kan få meg til å trekke på smilebåndet på den rette måten i de rette situasjonen hvor han tar i bruk de tørre, oppbrukte vitsene/kommentarene som han alltid gjør. De kan ikke lage en film av en slik kultserie hvor kanskje den mest profilerte rolleskuespilleren jeg kjenner til, ikke skal ha rollen.

Jeg klamrer meg fast til min Victorinox om at RDA får rollen!
faan trudde han macgyver kisn var død jeg.. hørte noe med at han døde i en motorsykkel ulykke.. men så gikk jeg å trudde han steve ervin var død ett år før han døde å da
Sist endret av lazor; 5. mai 2008 kl. 23:39.
Sitat av margido
Hvis ikke Richard Dean Anderson får rollen, tror jeg hele greia går ræva.
Vis hele sitatet...

Trodde han het MacGyver jeg
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sitat av Parkett
Trodde han het MacGyver jeg
Vis hele sitatet...
Serri?:P

*1000*
Sist endret av Sgt. Pepper; 6. mai 2008 kl. 00:03.
Sitat av Parkett
Trodde han het MacGyver jeg
Vis hele sitatet...
Trodde du skuespilleren het MacGyver?
Uansett, jeg tror filmen blir minst like bra som alle de andre seriene jeg har sett av MacGyver Gleder meg!
Sist endret av boblesaft; 6. mai 2008 kl. 00:25.
Hvis dette her stemmer, så griner jeg av glede! jeg har sesong 1, 2,3,4,5,6 og 7 på dvd! jeg er macgyver freelst! åh, ser virkelig frem til dette!
haha knall bra....!!
Så lenge det er med Richard Dean Anderson, og tittelen "MacGyver", er dette en klar sekser - UANSETT.
Hmm jeg trodde også han var dau. Mener jeg hørte det i sammenheng med noe Stargate greier. Good for him. :P
Sist endret av iiconanii; 6. mai 2008 kl. 03:17.
Er jo helt på jordet å lage Macgyver film, uten Richard Dean Anderson. Hvofor skulle det være noen andre? Kom med 1 godt argument.
Flott, nå kan han endelig redde verden med hokey sveis og lommekniv igjen.
Han har jo reddet verden en stund i fremtiden, men ikke med lommekniv. Mener det står macgyver i rulleteksten til stargate sg1.
bo1e, Stargate foregår i vår tid. (Bortsett fra et par episoder hvor det er tidsreise involvert)
Og det står Richard Dean Anderson i rulleteksten/credits på intro.


Er det noen som vet opphavet til tullet om at han var død?
Dana Elcar er død tho, så en evt. Pete blir erstattet.
Richard Dean Anderson for nok rollen etter litt "slimfast", for hvis sylvester stallone kan spille Rocky og Rambo i den tilstanden han er i nå så burde Richard få rollen som MacGyver.

OT: Angående Feilplassering av annonser, Lenke.
Sist endret av Pagliacci; 6. mai 2008 kl. 11:56.
Skulle de bestemme seg for å ikke gå for Richard som MacGyver kan de likegodt drite i å lage hele filmen. En eldre MacGyver er jo ikke noe minus.
HURRA!!! Jeg har allerede fått meg date på premiera, dette blir saker!
Det at han skulle være død hadde vel med en helikopterstyrt å gjøre eller noe?
Trur dette blir en knall film, gleder meg allerede=)
Ja uansett hvem som spiller filmen, så må den sees!
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Det ER jo ingen andre enn Richard Anderson som kan stoppe WW3 med litt ductape, en fyrstikke og litt syltetøy!
Filmen kommer til å bli ett skikkelig dass-prosjekt om ikke den "virkelig" Mac er med!

Men kommer sikkert til å savne Jeep'en, den bruke skinnjakka og hockeysveisen uansett:/

*tørker tåre*

MacGyver er og forblir min helt^^
Dette gjorde rett og slett min ellers så triste dag Fy faen dette blir sweet, får bare håpe at RDA får rollen. Hvis ikke ser jeg for meg at hele dritten flopper, og det er overhodet ikke den skjebnen vår helt, MacGyver, fortjener.

Har BTW hørt om noe rykter om at RDA har spilt i porrfilmer før han ble MacGyver. Noen som kan av/bekrefte dette?
Jeg ser absolutt ingen som helst hensikt i å lage en MacGyver-film uten Richard Dean Anderson, som er selve symbolet på MacGyver. Ingen over og ingen ved siden.
Synes jeg husker en Macgyver film med Richard Dean Anderson. Er det jeg som husker feil nå?
man da umulig lage en macgyver-film uten at macgyver får være med.
Det ville jo vært ordentlig stas om Anderson kunne spille sjefen selv! Må ikke se bort ifra at Murdock kanskje kan kunne finne sin ærefulle plass på lerrete han heller(?) Endelig har hockeysveis og jeansjakker kommet på mote igjen, så da er det ikke no' spørsmål om hva som kommer til å prege sommermoten i år, er det vel?

Litt trist er det dog at man vil ikke kunne få det samme "slitte" 80/90-talls preget som er på de originale seriene.

uansett, det er ingen tvil om at iallefall jeg gleder meg noe innmari!
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Sitat av minigolf
Har BTW hørt om noe rykter om at RDA har spilt i porrfilmer før han ble MacGyver. Noen som kan av/bekrefte dette?
Vis hele sitatet...
Hmm, MacGyver + sex + ductape + lommekniv?
Det må jo bare vere noe bondage elns.

Fush, nei, Mac er flinkest i å redde verden!
gleder meg blir knall:P gode gamle mac gyver
Sitat av surre
Synes jeg husker en Macgyver film med Richard Dean Anderson. Er det jeg som husker feil nå?
Vis hele sitatet...
Stemmer. Det er laget to filmer tidligere.
MacGyver: Lost Treasure of Atlantis
MacGyver: Trail to Doomsda

Men der er det kun MacGyver som er med. Kjente roller som Murdoc, Pete Thornton er ikke med i de filmene. De er for øvrig produsert av Richard Dean Anderson selv.