Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 796
Hei!
Vurderer å kjøpe g5-musa fra Logitech hos netshop....
Noen som har noen anbefalinger på en musematte som vil passe bra?
Har hørt at qpad-musemattene ikke funker så godt sammen med laser-mus.
Har egentlig ikke lyst til å kjøpe metall eller hardplast fordi det er kaldere og ikke så praktisk å ta med seg. Noen som har noen anbefalinger?
Takker for svar!!!

ps: Hadde vært fint om de hadde hatt musematta hos netshop, siden det er der jeg kansje skal bestille musa.

Edit: Har glidz noen effekt på denne musa?
Sist endret av Mig; 24. januar 2006 kl. 17:41.
Beste musa mennesket har laget er IntelliMouse 4.0 med Icemat...

Med riktig innstillinger etter din hånd så sitter du med respons av en annen verden. Sørg bare for å ha gode skates. Liker du motstand kjøp skates med motstand, liker du glatt kjøp glatte...

Logitech er jo bare rævva, alt for mye dill.
Nå skal det sies at scroll hjulet på ms 4.0 suuuuger ræv og blir ødelagt etter ca første bevegelse på musa ...
Ja, har nå hatt MS 4.0 i over ett år, å scrollen funker enda, måtte skifte musa en gang. Men det var ikke så rart. Jeg er veldig dårlig taper, å da hender det seg at verktøyet får seg en smell...

MS 4 har veldig bra respons, å jeg har til gode å prøve noe som er bedre. Har prøvd de fleste som er på markedet, både på spill og diverse. Men for meg er det ikke noe som kan konke med MS 4.0 - det blir litt som med Start - de ville så gjerne, men fikk det ikke til...
Mig
Trådstarter
25 0
Tusen takk for råd!

Jeg kjøpte meg istedet g7 istedet for g5, siden det ikke er så stor prisforskjell. Det sies også at g7 skal være ca like rask som g5 selv om g7 er trådløs. Det kan sikkert diskuteres. Men det som iallefall er sikkert, er at jeg merka stor forskjell sammenlignet med min gamle mus. Det var en gammel "kulemus", så det var kansje ikke så rart heller. Jeg synes iallefall at g7 har en god rekkevidde! Det er kansje det en også en betaler for, når en gir 850 kroner for den å....
Kjøp en DKT...det er den beste jeg har prøvd...
Jeg har fortsatt aldri funnet en musematte som fungerer med Logitech G5 musen
Jeg har prøvd: Icemat, Icemate v2, Steelpad og Q-pad. Den eneste jeg mangler som er nevneverdig er fUnc matta, som mange mener at skal fungere. Den kommer når pengene kommer inn. Hvis noen kan gi meg bevis på at musa fungerer med andre matter, så kom med det
Dudes: Det finnes en firmwareupdate til G5 som eliminerer alt trøbbel med musematter. Den lastes ned her , og fikser alt trøbbel. Da gjelder det bare å finne ei musematte du liker gliden på. Tracking går finfint.
Sitat av Gilgamesj
Dudes: Det finnes en firmwareupdate til G5 som eliminerer alt trøbbel med musematter. Den lastes ned her , og fikser alt trøbbel. Da gjelder det bare å finne ei musematte du liker gliden på. Tracking går finfint.
Vis hele sitatet...
_endelig_! Det var godt, følte at hjertet mitt ble varmt igjen

Tusen hjertelig takk Gilgamesj

edit: Kan anbefale Everglide Giganta med Logitech G5 nå
Sist endret av thomaseh; 28. januar 2006 kl. 22:56.
Har Steelpad S&S. Den funker til mye!
Sitat av thomaseh
edit: Kan anbefale Everglide Giganta med Logitech G5 nå
Vis hele sitatet...
Har også en Everglide Giganta, en evigvarende supermatte
Anbefales.
Mig
Trådstarter
25 0
Sitat av Gilgamesj
Dudes: Det finnes en firmwareupdate til G5 som eliminerer alt trøbbel med musematter. Den lastes ned her , og fikser alt trøbbel. Da gjelder det bare å finne ei musematte du liker gliden på. Tracking går finfint.
Vis hele sitatet...
Fungerer det på g7 å?
Sitat av Mig
Fungerer det på g7 å?
Vis hele sitatet...
nei. Hvis du ser på Logitech G7 sine sider på Logitech så ser du ingen firmware upgrade. Da kan dette ha noe med at den ikke har den samme feilen
det beste som finnes er logitech mx 518<3 og s&s steelpad i lamme!! er du klar over at 2000 dpi er sinsykt mye. jeg har mx 518 og jeg bruker ikke 1600dpi! kjøp 518 og steelpad

Sitat av Mig
Tusen takk for råd!

Jeg kjøpte meg istedet g7 istedet for g5, siden det ikke er så stor prisforskjell. Det sies også at g7 skal være ca like rask som g5 selv om g7 er trådløs. Det kan sikkert diskuteres. Men det som iallefall er sikkert, er at jeg merka stor forskjell sammenlignet med min gamle mus. Det var en gammel "kulemus", så det var kansje ikke så rart heller. Jeg synes iallefall at g7 har en god rekkevidde! Det er kansje det en også en betaler for, når en gir 850 kroner for den å....
Vis hele sitatet...
er du mongolidz? g7 er jo trådløs!!!! du må jo iikke ha trådløs hvis du skall game!!