Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 981
Vil denne pcn ----->

HTML-kode

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344159
Dra wow med grafikk som dette? (Lik FPS da of course )

HTML-kode

http://www.youtube.com/watch?v=p21xBLPTuUU

På forhånd tusen hjertelig takk! <3
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Pettle Poy Vis innlegg
Oyy det var flaut! :P Trykkleif i overskriften! -_- Uansett er ikke det en rimelig syk laptop hvis den drar wow med den grafikken og alikevell er 3 år?
Vis hele sitatet...
Den er laget 2 år etter WoW kom ut...
Sitat av Pettle Poy Vis innlegg
Oyy det var flaut! :P Trykkleif i overskriften! -_- Uansett er ikke det en rimelig syk laptop hvis den drar wow med den grafikken og alikevell er 3 år?
Vis hele sitatet...
http://www.geekzone.co.nz/images/blog/hp-pavilion-hdx-entertainment-notebook.jpg

Egentlig ikke, har bare tweaka litt grafikksettings for å få det som jeg vil Ground clutter er for eksempel ikke så jævlig viktig, og jeg har også funnet ut at Multisampling (Antialiasing) ikke er så mye vits i native res.
Klar over det NSO men har sett at selv noen av de nyere laptopene til rundt 7-8 tusen ikke klarer wow med graphics på det høyeste med skygger ved siden av
Pettle, det er fordi de bruker intel GMA4500... Laptop og desktop er to forskjellige ting.

EDIT: Skyggene i WoW er helt på tryne, de stjeler lett 20-30 fps på maks.
Sist endret av MikeHunt; 26. januar 2010 kl. 01:04.
De fleste bærbare klarer å dra wow. Men det er få av de billigste laptopene som er noe serlig egnet for det. De har ikke kjøling nok
ATI Radeon 5770 er egentlig et økonomiskjermkort, skal du ha en heftig gamingrigg anbefaler jeg deg å gå hvertfall 2-3k opp i pris. Sjekk ut http://www.techspot.com/review/209-ati-radeon-hd-5770/page3.html, side 3 lister benktest med de mest kjente skjermkorta i dag mot det du ser på.

Grunnen til at jeg henger meg opp i skjermkortet? Det er nesten det eneste som betyr noe i en ikke helt, helt high-end gamingrigg.

Uansett, PCen du ser på kommer til å dra WoW i all framtid.
Ja, men det er bra takk for hjelpen! har kjøpt gaming utstyr til 4500 kroner idag (Mus, tastatur, headset, høytalere (5.1), musematte, USB hub med mouse bungee og en 24" skjerm så da tenkte jeg og fleske til med en ny pc også!

Uhhhh, ohh! Noen som veit hvordan det vil være og frapsa med denne boksen? :P Ettersom jeg erfarer en del kraftig lagg spikes med min nåverende laptop :S (har full version hvis det skulle ha noe og si)
Sitat av Pettle Poy Vis innlegg
Ja, men det er bra takk for hjelpen! har kjøpt gaming utstyr til 4500 kroner idag (Mus, tastatur, headset, høytalere (5.1), musematte, USB hub med mouse bungee og en 24" skjerm så da tenkte jeg og fleske til med en ny pc også!

Uhhhh, ohh! Noen som veit hvordan det vil være og frapsa med denne boksen? :P Ettersom jeg erfarer en del kraftig lagg spikes med min nåverende laptop :S (har full version hvis det skulle ha noe og si)
Vis hele sitatet...
Skal du ta opp WoW i full oppløsning ville jeg gått til innkjøp av en SSD eller to, helst i raid. Fraps er ikke så hard på prosessoren, men lagrer sinnssyke mengder data på kort tid Lagspikes på laptop'en din skyldes at bufferen fylles opp, video output stopper opp for å tømme bufferen til harddisken.

Skal du kun ta opp korte sekvenser anbefaler jeg å installere RamDrive eller liknende, og ta opp til RAM.
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Sitat av Pettle Poy Vis innlegg
Ja, men det er bra takk for hjelpen! har kjøpt gaming utstyr til 4500 kroner idag (Mus, tastatur, headset, høytalere (5.1), musematte, USB hub med mouse bungee og en 24" skjerm så da tenkte jeg og fleske til med en ny pc også!

Uhhhh, ohh! Noen som veit hvordan det vil være og frapsa med denne boksen? :P Ettersom jeg erfarer en del kraftig lagg spikes med min nåverende laptop :S (har full version hvis det skulle ha noe og si)
Vis hele sitatet...
Det som folk driter seg ut på med fraps, er instillingene.

Du må sette ned til antall FPS filmen skal ende i, endre format den skal lagres i.

Av erfaring så bruker jeg vanligvis 15-20 fps filmer på en pc som drar en spill i rundt 80. altså 1/4.

Da kjenner jeg det såvidt.
Jeg anbefaler ikke å bruke en SSD for fraps-recording, iom. at de er såpass små, og større SSDer koster flesk. Noen jeg kjenner brukte opp en 300GB ekstern harddisk på en time med WoW gaming, med medium kvalitet, kanskje noe lavere.
Sist endret av Dimergon; 26. januar 2010 kl. 02:12.
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Jeg anbefaler ikke å bruke en SSD for fraps-recording, iom. at de er såpass små, og større SSDer koster flesk. Noen jeg kjenner brukte opp en 300GB ekstern harddisk på en time med WoW gaming, med medium kvalitet, kanskje noe lavere.
Vis hele sitatet...
Hehe, sant det. Men SSD'en takler høyere skrivehastighet enn roterende harddisker, det jeg sikter etter er korte opptak i full oppløsning

Personlig liker jeg GameCam bedre. Mener de har balansert harddiskbruk/filstørrelse og komprimering/CPUbruk bedre