Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1253
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei! har havnet i en situasjon hvor imorgen kveld har jeg muligheten og rolle på molly med helt perfekt setting og jeg vet at det kommer til å bli the night of my life men jeg er strict på hvor ofte det skal brukes så følger 3 måneders regelen. fysikk og psykisk helse er på tiptop men burde jeg helst skippe det eller kan det gå for bare 1 gang?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det burde gå fint. Bare ikke ta for mye og ta en pause etter denne gangen. Har rulla flere dager på rad uten noe ettervirkninger. Anbefales selvfølgelig ikke! MDMA er ikke noe spøk.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det burde gå fint. Bare ikke ta for mye og ta en pause etter denne gangen. Har rulla flere dager på rad uten noe ettervirkninger. Anbefales selvfølgelig ikke! MDMA er ikke noe spøk.
Vis hele sitatet...
nei det er sant, derfor jeg helst egentlig ikke vil ta det imorgen men tror jeg bare holder meg til 100mg drop og thats it
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Du vil helt sikkert få en fin opplevelse selv om det bare har gått tjueåtte dager, men opplevelsen er nok ikke like bra som den ville vært etter tre måneder. Nedturen vil nok også merkes bedre og vare lengre. Det finnes alltid en unnskyldning til å ta MDMA utenom det som allerede er planlagt, anbefaler deg å fortsette med å ta det hver tredje måned eller mindre. Å være edru med folk som ruller kan være en magisk opplevelse i seg selv, dessuten er det særdeles behagelig å ha stabilt godt humør gjennom kvelden når man ser at de andre får nedturen.
Sist endret av Cappy; 18. oktober 2018 kl. 23:09.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cappy Vis innlegg
Du vil helt sikkert få en fin opplevelse selv om det bare har gått tjueåtte dager, men opplevelsen er nok ikke like bra som den ville vært etter tre måneder. Nedturen vil nok også merkes bedre og vare lengre. Det finnes alltid en unnskyldning til å ta MDMA utenom det som allerede er planlagt, anbefaler deg å fortsette med å ta det hver tredje måned eller mindre. Å være edru med folk som ruller kan være en magisk opplevelse i seg selv, dessuten er det særdeles behagelig å ha stabilt godt humør gjennom kvelden når man ser at de andre får nedturen.
Vis hele sitatet...
hvorfor vil nedturen bli verre når oppturen blir dårligere? skjønner ikke helt den logikken.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Det har med hvordan MDMA funker. Det tømmer diverse lagere i kroppen og hjernen, for å gi deg rusen.
Uten disse stoffene (eller svært lite) i kroppen føler du deg nedfor og slapp. Og MDMA'en har ikke like mye bensin til bålet så oppturen blir dårlig av den grunn Kort fortalt
Ser ut som du har fått svaret du ønsket men vil gjerne tilføye en personlig erfaring om dette. Om man skal ta MDMA uten å vente 3 måneder så er det best at det er et engangs tilfelle. Eller i ny og ne så lenge det ikke blir for ofte. Jeg var flink til å følge 3 måneders regelen til å begynne med men etterhvert så begynte jeg å skli mer og mer ut.

I ca. 10 måneder så tok jeg MDMA hver 3 til 4 uke. Funka fett til å begynne med men tok ikke lange tiden før de positive effektene ble mindre merkbare. Det føltes bra ut, men samtidig kjedelig? Jeg følte meg slapp, var ikke så engasjert i musikken jeg hørte på og kroppen føltes ofte nøytral eller ukomfortabel ut. Jeg trakk meg mer tilbake og var ikke så pratsom. Ofte, så endte jeg opp i senga med musikk på ørene og ønsket at det enten skulle gå over fordi det var ikke behagelig nok til å være verdt det eller så letet jeg desperat etter god følelsen. Jeg sluttet helt å bli overveldet av kjærlighet og god følelse. Alt som var igjen var at jeg følte meg litt bedre enn vanlig med et helt lass av bivirkninger hengende på slep. Det var noen turer hvor jeg også fikk panikk anfall under rusen som ikke var behagelig i det hele tatt.

Sist gang jeg tok MDMA så hadde jeg ventet 3 måneder og det var en litt bedre erfaring enn de andre. Likevel så var effektene av rusen langt unna det jeg skulle ønsket og det var fremdeles ikke noe særlig overveldene god følelse som er grunnen til at jeg likte MDMA så godt til å begynne med. Det virker som jeg mistet den magien folk snakker om og jeg angrer veldig på at jeg gjorde som jeg gjorde. Jeg har sluttet med MDMA helt pga dette fordi jeg ser ikke poenget med det lenger.
Sist endret av Raging Vlad; 20. oktober 2018 kl. 14:11.
Alt som blir postet er ren broscience.

Det skal nok gå fint, jeg merket aldri noe dårligere eller bedre tripp da jeg tok det såpass hyppig.
Vær OBS på at du kanskje ikke kjenner til nervesystemet ditt og hvordan det føles når du overstimulerer deg selv hyppig(for the next time.) Kanskje du kan bruke denne gangen til å kjenne på hvordan det føles i etterkant i forhold til sist gang?

Anbefaler deg å supplementere med 5-HTP.
Sitat av Daaaaaaaa Vis innlegg
Alt som blir postet er ren broscience.

Det skal nok gå fint, jeg merket aldri noe dårligere eller bedre tripp da jeg tok det såpass hyppig.
Vær OBS på at du kanskje ikke kjenner til nervesystemet ditt og hvordan det føles når du overstimulerer deg selv hyppig(for the next time.) Kanskje du kan bruke denne gangen til å kjenne på hvordan det føles i etterkant i forhold til sist gang?

Anbefaler deg å supplementere med 5-HTP.
Vis hele sitatet...
Hva er det som er broscience her foruten din egen post sånn egentlig?