Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1608
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Hei skal prøve mdma for første gang ikveld med 2 venner som har erfaring og prøvd vara. Vert på amf siden fredag med kun 2 timer søvn og greit inntak av mat . Tenker å sove litt etter arbeid men lurer på om noen har noen gode råd om første gangs bruk for å få best opplevelse. Er det best på tom mage eller skal man ha mat i magen når man tar det.
Ikje ta idiotiske doser, vær ferdig utvilt før du dropper.
Hei vill si dere et par ting dere bør huske veldig godt på i kveld og dette er fra en som har erfaring med amf, Cola, Ghb, MDMA, Extesy og ja mye mye mer.

For det første så er det en ting som er greit å tenke over å da mener jeg virkelig tenke litt nøye igjennom er at disse venna deres er som dere sier erfarne så det vill si at det de bruker er ikke så mye som dere trenger første gangen i det hele tatt ��. Når det kommer til soving så ja dere bør virkelig sove litt føre dere tar MDMA. Det jeg kan si til dere er at dere bør passe på å ta mindre første gang, ha gjerne en mugge med iskaldt vann, i tilegg til glass med vann og Cola for å få i dere sukker. Har de fortalt hvordan det kan oppleves og slik første gangen så dere er klar over dette her ??
Å ta emma på slutten av en helg med masse stimulanter og tilnærmet null søvn er veldig dumt, det sier seg selv. Google "taking Molly while sleep deprived" og se hva du finner.

Om du likevel skulle finne på å ta emma ikveld bør du sove så mye som mulig før dere skal rulle og spise et solid middagsmåltid først. Kjøp også inn frukt, bær, smoothies og iskrem, vanlig mat smaker jævlig og blir ekstremt tørt på emma. Tyggis er også kjekt å ha så du ikke gnisser i stykker tenna dine. Husk å drikke normale mengder vann men ikke overdriv

1-2mg per kg kroppsvekt er et godt utgangspunkt for dosering btw. Veier du f eks 80kg bør 160mg være mer enn nok. Jeg håper kompisene dine har milligramsvekt og testkit.
Sist endret av SkurtNilsen; 29. juli 2018 kl. 09:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Harm Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bør ikke taes før en uke eller to etter amf. Ferdig uthvilt som andre sier. Og må huske å drikke vann for kroppen kan bli overoppheta.

Videre vil jeg bare be dere ikke ta for mye og ikke ta det her for ofte. Helgebruk og til og med månedsbruk over tid ødelegger den naturlige serotoninproduksjonen i hjernen så du kan bli forjævlig deppa uten og mer avhengig av det og andre uppers for å føle glede. Kjenner altfor mange som endte med å ta livet sitt av mdma bruk for hjernen brant opp all lykken på trip så det var ikke mer igjen av lykke og følelser bare sorg i hverdagen. En helg i mnd over sommern går bra det men ikke ta det hver helg eller hver måned året rundt.

Bortsett fra det hold deg til lav dose oralt og dypp heller igjen for å fylle på. Ikke dropp det som bombe i papir og svelg for det smeller hardt, men bare ta litt på fingern og legg på tunga så rusen kommer gradvis. Du kan også snorte det men tynn tynn liten stripe og det svir som svarte faen i nesa.

Kul elektronisk musikk.

Og du burde absolutt ha mat i magen før du gjør det for både amf og mdma kan lett føre til at man mister matlysta og kroppen skakke gå på tomgang på det der
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Takker for svar og tips jeg veier 60kg så tenkte kanskje en starterdose på 90 hva tror dere om dette? Om jeg ikke føler det helt så går det ann å ta litt mer senere 30mg maybe?, det er no bedre å ta for lite enn for mye. Og til SkurtNilsen tenkte å stoppe på burgerking etter jobb ha meg en god stor xtra long chilli cheese meny og en milkshake. Dette får meg som oftest til å slukne i sofan som en gammal gubbe. Meina på de har testa det de har vertfall prøvd varen�� og tar nok med mg vekta mi som jeg bruker til å vite hvor mye speed jeg tar (skal vaske vekta sann det ikke er spor etter speed på den når vi legger på mdma) jeg har chilla med dem når de er på ma og jeg sitter med speeden. Og no hadde de litt ekstra så de inviterte meg til å prøve siden de vet jeg var interessert. Effekten sann som jeg har forstått det så blir man meget kosete og alt rundt deg føles deilig.
130mg vil nåkk vær en god start. Du kommer ikke til å vær sulten på molly å langt fra oppegående til å gå på burgerking.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cloor Vis innlegg
130mg vil nåkk vær en god start. Du kommer ikke til å vær sulten på molly å langt fra oppegående til å gå på burgerking.
Vis hele sitatet...
Det blir nok bk før narkotiske stoffer
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
Takker for svar og tips jeg veier 60kg så tenkte kanskje en starterdose på 90 hva tror dere om dette? Om jeg ikke føler det helt så går det ann å ta litt mer senere 30mg maybe?, det er no bedre å ta for lite enn for mye.
Vis hele sitatet...
Gjør som du har tenkt i utgangspunktet du
Å starte med 130mg, uten å ha noen toleranse er i overkant mye.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke hvorfor folk skal blande mdma og amf. Jeg syns amf ødelegger 70% av effekten. Det er også mye større sjanse for å bæde. Mye rus og lite søvn er jo oppskrift på psykose.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor folk skal blande mdma og amf. Jeg syns amf ødelegger 70% av effekten. Det er også mye større sjanse for å bæde. Mye rus og lite søvn er jo oppskrift på psykose.
Vis hele sitatet...
Planen var jo aldri å blande sist liner jeg tok var sann 12tida igår natt det er med at en sitvasjon kom opp der jeg får muligheten av å prøve sikkerlig ren mdma og den sjansen kommer jeg ikke til å få på lenge og til sist de er de folka jeg kunne tenkt å gjøre ma med og se skal flytte og kutte ned på rusing pga økonomi og litt sann.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjipt å prøve det når kroppen og huet er vrengt uansett
Anonym bruker
"Trekantet Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har vært på amf siden fredag og har kun sovet 2 timer, så skal du poppe ecstasy på søndag? Have fun...

OT: Du burde få i deg litt søvn, og spis litt mat. Viktig med næring og energi før du tar MDMA (som sikkert er blandet med mye amf).
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde vært veldig redd for å få epileptiske anfall om jeg hadde tatt emma i den situasjonen ass. Veldig uansvarlig rusbruk, men for all del, den det går utover er deg selv.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Jeg har sovet sann 2/3 timer men jeg hvilte kroppen min en del (altså sitte i sofan høre på musikk mens hodet ligger å slapper av) vet ikke hvor mye dette hjelper men når jeg føler meg som en sikkerlig grønnsak da gjor e det.
Har spist frokost lunsj middag hver dag kvelds har bare vert sann yogurt eller sjokolade pudding.
Har jobbet alle dagene denne uka 07:30 til 17:00 (en del fysisk arbeid) så jeg har fått brukt energi. Nå er jeg ferdi på arbeid tenkte å spise burgerking bli stappmett og sove 4/5 timer så reise bort å prøve mdma kjøpe meg et par agurker som jeg har å tygge på. Og hvor mye amf jeg har tatt de 3 dagene er melllom 0.6 til 1 gram altså delt over 3 dager. Er det en sikkerlig dum ide eller kan dette fungere? Og jeg antar dere har lest dosen jeg planlegger: veier 60kg ta 90mg hvis jeg føler for mer tar jeg max 30mg til
Sist endret av Cobra1; 29. juli 2018 kl. 17:03.
Jeg synes det er kulere med pause mellom disse stoffene. Bruker begge deler selv. Og første gangen ville jeg anbefalt deg å vente med. Blir sikkert bra uansett, bare mitt tips.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Endte opp med å prøve det igår og vil bare si at alt gikk fint fikk ingen epileptiske anfall, la meg klokka 5 på natta og våknet 12 idag og fikk i meg frokost. endte opp med å droppe 100mg også snorta vi sann 50/60 mg senere på kvelden. er litt slapp idag men det er kanskje for jeg har gått litt hardt i det siste, orker ikke så skrive så mye om effekten men det jeg skal si er at du får sikkert mye mer ut av det viss du har hatt normal søvnrytme.