Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3003
Anonym bruker
"Tilfreds Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor er Dolcontin (røde DU-merke, 100mg) så mye mer «ettertraktet» på gata enn Malfin 100mg morfinsulfat?

Er vel akkurat samme greia?

Har et par 100mg Malfin, hva er deiligste måte å ta de på annet enn IV? Åpen for alle forslag, hva gir mest bang for mine 200mg bucks?

Har lav/medium opiattoleranse
Anonym bruker
"Tilfreds Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er vel bare generisk forskjell, altså en annen produsent?
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje fordi navnet Dolcontin er mer kjent, og fra en mer kjent produsent.
Anonym bruker
"Særegen Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får over dobbelt så mye utav det hvis du plugger de enn om du tar oralt, så det er absolutt den mest effektive måten.

Lurer på hvordan de er å røyke, det burde jo fungere å røyke de på samme måte som heroin, men har aldri hørt noe om det merkelig nok.

Begge deler er vell like ettertraktet? Kanskje forskjell på hvor lett det er å skyte de?
Anonym bruker
"Tilfreds Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Må de knuses og kokes opp med sitron/askorbinsyre eller kan de bare knuses og tas rektalt?
Kun brukt dolcontin, og de kan du koke i bare vann. Jeg sugde av fargen utenpå skyllte de litt i vann,knuste de og kokte til det ble en tynn oljete film på overflaten, tilsett mer vann under veis hvis det blir nødvendig. Du trenger nok ikke å fjerne fargen, men jeg satte de i åra. Hvis jeg skulle plugge en nå ville jeg likevel gjort både det og filrert det som til en smell. Det er sikkert ikke nødvendig, men ville gjort det sånn uansett.

Får ikke til å redigere innlegget mitt.Ville bare si at det funker nok å knuse de og putte de oppi også. Synes bare personlig at plugging er best med væske og pumpe.
Sist endret av Tekken; 11. juli 2018 kl. 16:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
100mg dolcontin tilsvarer 75mg morfinsulfat. Samme med Malfin.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan ligger oxycodone an i forhold til morfin som f.eks dolcontin?
Sett på noen tabeller at man ganger oxy med 1,5 for å få tilsvarende dose med morfin. Stemmer dette etter folks erfaring? Samme rus?
bruker det mot smerter, men legen min doblet. altså når jeg gikk på 30mg oxycontin så ble det 60mg dolcontin.
Morfin kan ikke måle seg med oxy når det kommer til eufori, men morfin har jævlig bunndrag det også, effekten kjennes mye mer euforisk ut med litt stimulanter innabords, mens oxy har mye mer euforiske effekter på egenhånd.
Effekten til morfin er litt mer stabil enn den er med oxy. Kan bli grisedopa og nodde ut en dag, mens neste dag kjenner jeg bare en brøkdel qv effekten. Morfin er litt mer treffsikker på det punktet, men som sagt, euforien er ikke like god/tilstedeværende her.


En euforisk opplevelse jeg hadde nylig var en lav dose mdma krystaller. Når dette var omtrent peaket så tok jeg å kastet innpå med oxy. Fysøren så digg.