Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 774
Har et lite problem her...
Greide å fucke skolepc, får ikke logget på domenekonto.

Tenkte å si at jeg glemte passordet, eller at det bare ikke funker. Men hvis IT-admin restarter da, står det Administrator som standard brukernavn på loginskjermen! Loginskjermen er av den typen du trykker Ctrl+Alt+Delete på.

Håper på svar kjappest mulig :/
Dersom du logger på som administrator (hvis du har tilgang på denne).

Går inn på kontrollpanel - administrative verktøy - sikkerhetspolicyer? - lokale policier

Så kan du fjerne at den skal vise siste påloggede bruker.

Litt usikker på den ene der da jeg kun bruker engelske versjoner.
55535 HP
Ozma's Avatar
Trådstarter
Takker

Og så til neste spørsmål:
Siden jeg ikke greide å logge på sa læreren at den skal en tur til "pc-doktoren" i morgen. Finnes det spor av at jeg har vært innpå admin? I såfall, hvordan kan jeg fjerne de?
Hvis du var på nettet når du gjordet det kan det ha blitt loggført.. Vet ikke hvor mye de loggfører på deres skole?

Tviler på at det kommer til å skje stort thought.
55535 HP
Ozma's Avatar
Trådstarter
Fuck... Tror jeg logget på skolenettet én gang med Admin. Kom ikke på internett da, de bruker noe ISA-greier.

Men jeg trenger tips til å fjerne alt mulig av logger på PC-en... Har kjørt SamInside og John på den, + endret litt rettigheter til Gjestebrukeren, men har endret det tilbake.
1. Slett siste åpnede filer (egenskaper taskbar)
2. Slett internettlogger

Ellers er det ikke så mye, de kan se at du har logget inn via f.eks event viewer, men dersom du sletter alt her ville iallefall jeg blitt suspekt.