Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1471
Jeg er kanskje litt tidlig ute med denne tråden, men la gå. Billettsalget starter om 2-3 dager (1. september).

Info:
Nettside: ByLAN.net
Sted: Arenum, Bergen. (Med Danmarksplass)
Dato: Torsdag 4. oktober kl. 14 til søndag 7. oktober kl. 12. Altså 4 dager. Det er den siste helgen i høstferien.
Plasser: 1000. (600 av 800, tror jeg, ble solgt i fjor.)
Linje: 1gbit. (Vi greide ikke å makse den i fjor, etter at vi ble oppfordret til det via høyttalersystemet!)
Pris: Ikke offentliggjort enda, men det var 600 i fjor. (Trekk fra 100 hvis du er med i Vestbo.)

Er det flere som skal dit? Blir det noen nFF-rekke?
HAr vært der flere ganger med dårlige erfaringer, crew har vært dårlig organisert, får ikke sove ved pcen, og masse trøbbel med internett.
prisen er også skyhøy for ett sånt lanparty
NEi takk...
Tenker meg kanskje dit. Var der i fjor, men helt latterlig at en ikke fikk lov å sove med pcen. Prisen er også høy som spelley sier.

Så, jeg kommer kanskje - hakke bestemt meg enda.
OT sidenotis:
Grunnen til at man ikke får sove ved pcen er fordi brannvesenet sier det. Det har ingenting med hva de som har lanet å gjøre. (åpne rømmningsveier i tilfelle brann, panikk, krig eller blokade).

Jeg har aldri vært på et større lan der slikt ble godtatt.
Sist endret av meitemark; 29. august 2007 kl. 21:52.
Hvorfor er det ikke lov å sove ved PC-en? Men jeg og en annen nFFer som er kompis har kanskje tenkt oss der.


Edit: Fikk svar.
Sist endret av maggis0; 29. august 2007 kl. 21:50.
Vel glemte også og nevne dette, sist jeg var på lanet, sov 1-2 personer fra tech crew med pcene, det var det som gjorde meg litt forbanna, når jeg ble bedt om og stikke til sovesalen.
Ble nesten kastet ut av en idiot crew dude, pga jeg sa at jeg ikke gadd og stikke der, pga crew sov med PCen.

Senere viste det seg at vi fikk lov til og sove ved PCen.. tru det eller ei, ble opplyst på prosjektor hvis jeg ikke tar helt feil. var forøvrig 05 lanet

JEg har trossalt lyst til og sove ved pcen min, sånn at jeg har noe lunde kontroll over hva som skjer rundt pcen, eller at folk eventuelt ikke tørr og tukle med den.
det er trossalt verdt en del peng

PRisen er uansett alt for drøy, og crew eretter min oppfatning ALT For sløvete.
Erikke prisen på lik pris med TG ?
Sist endret av Spelly; 29. august 2007 kl. 22:02.
55535 HP
Ozma's Avatar
Trådstarter
Jeg har selv bare vært på 2006-lanet, og da hadde jeg null problemer. Internett funket fra første stund. Crew la jeg ikke merke til, så jeg vet ikke om de gjorde noen dårlig jobb.

Hvis de har fått flere sponsorer kan jo kanskje prisen ha gått ned, eller?

Spelley: Jeg er sikker på at de ville gått dit og lagt seg hvis de ble vekket. Er lett å sovne på tastaturet når du har vært våken i 40+ timer.
Sist endret av Ozma; 29. august 2007 kl. 22:01.
Digital nomade
trippy's Avatar
hold deg til topic. The Freak spurte om noen skulle komme, ikke høre på all den sytinga di.

edit: rakkern freaken var for rask
Sist endret av trippy; 29. august 2007 kl. 22:00.
▼ ... noen uker senere ... ▼
halla.. akkurat flytta til bergen og fant ut jeg skal en tur på bylan men jeg er ute etter noen og spelle 1.6 compo med.. noen som trenger siste person? ta kontakt med meg. tett og legge ut msn men uansett trenger team
55535 HP
Ozma's Avatar
Trådstarter
Da sitter jeg her. Lyset er slått av.

De dårlige nyhetene: Har ikke hørt noe fra JAAAA-gutten