Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1187
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg går i LAR og leverer hårprøve i stedet for urinprøve. Har resept på Valium, men lurte på om jeg kunne ta f.eks Ksalol uten at det slo ut på testen? Altså tester de for benzo som gruppe, eller alle typene for seg selv?
Med mindre prøvene sendes inn til et sykehus, kan dem ikke teste for spesifikke benzodiazepiner vil jeg tro.


Quick-test urinprøve slår benzo ut på "benzo" men ikke spesifikt.



Er ganske sikker på alle urinprøver som ikke er tatt på sykehus/legevakt ikke sendes til en lab, men kan ikke si sikkert.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Med mindre prøvene sendes inn til et sykehus, kan dem ikke teste for spesifikke benzodiazepiner vil jeg tro.


Quick-test urinprøve slår benzo ut på "benzo" men ikke spesifikt.



Er ganske sikker på alle urinprøver som ikke er tatt på sykehus/legevakt ikke sendes til en lab, men kan ikke si sikkert.
Vis hele sitatet...
Jeg tar ikke urinprøve, jeg tar hårprøve. Går på Valium, så lurte på om jeg kunne ta en Ksalol eller to uten at det ble oppdaget på hårprøven.
Kan ikke ting vises lengre i hårprøver?
New generation
colakork's Avatar
Har hørt at om du bleker håret så ødelegger du stoffene i håret.
Svar på spørsmålet ditt finner du her!