Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1231
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, trenger at det drittåret her går unna brennkvikt. Hvilke rusmidler burde jeg ta for å få tiden til å gå? Benzo? Isåfall hvilken benzo bringer mest hukommelsetap, ergo følelse over at tiden har gårr fort?
Rivotril, men det blir som å pisse i buksa for å holde varmen. Du gjør deg selv ingen tjeneste for plutselig har det gått 5 år som du ikke husker en dritt av og livet ditt er værre enn det var i utgangspunktet.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Det er definisjonen på risikobruk som har stor sjans til å ende i avhengighet og misbruk. Jeg har vært gjennom avhengighet, abstinenser og nedtrapping samt sluttet cold turkey. Ekke gøy i det hele tatt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, trenger at det drittåret her går unna brennkvikt. Hvilke rusmidler burde jeg ta for å få tiden til å gå? Benzo? Isåfall hvilken benzo bringer mest hukommelsetap, ergo følelse over at tiden har gårr fort?
Vis hele sitatet...
En spennende hobby kan være altoppslukende, kan det være et alternativ? Hva liker du å gjøre ellers? Da jeg slutta med rus ble gaming noe som kanskje redda meg og stjeler mange timer i døgnet. Har ikke nødvendigvis så stor glede av det men det får tida til å gå. Har akkurat samme problem selv.
Røyk deg skakk, start med mornings og avslutt med nattings, da ruller dagene og du lurer på hvor de blei av, men det var vel målet hær? Benzo er jo så tungvindt å gå av i ettertid.
Sist endret av Kloakk; 3. mai 2022 kl. 18:59.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg knaska benzo et halvt års tid jeg sverger det føltes ut som 6 år av livet. Skal du ha livet til å gå fort hadde jeg styrt unna benzo vertfall!

Det som får livet til å gå fort er å ha prosjekter på gang og fylle tida med aktiviteter. Snekre nattbord, trene, prate i telefonen, løpe eller sykle en tur, dra på besøk til venner og familie flere ganger i uka. Sånne ting som gjør at du ser frem til hver nye dag istedet for å tenke ånei ikke en dag til
Hold deg unna benzo, har en kompis som ikke kan være kompis lenger etter flere runder fordi han blir så drittsekk, frekk og rett og slett jævlig kvalmende og kontrollerende på benzo rus. Aldri likt benzo, røyk heller en seig bønne og hold deg til det, så slipper du eventuelle krangler, som blir din feil
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du har andre problemer som du burde se på.

Freak sin filosofi rundt rusmiddeldiskusjon er at vi er her for trygghet og informasjon. Slike tråder om hva man skal ha i seg for <sett inn en eller annen grunn> vil vi ikke ha her.