Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2677
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva spør jeg den i kassa om? og kan de nekte meg det? Kan det bli problemmer ut av det siden jeg er mindreårig? ser ganske ung ut å
Hva skal du bruke sprøytene til?

Rettelse: Sprøyter deles opp i to ting, kanyler og pumper. Kanylen du bruker er selve nålen, og er avhengig av hvor og hva du skal gjøre med nålen. Pumpen er selve plastikken som suger til seg det som skal til injeksjon.

Apoteket vil sansynligvis ikke stille noen kritikk tii at du handler sprøyter og pumper hos dem da det er flere medisiner som krever diverse injeksjonsmetoder.
Vil dog be deg tenke to eller flere ganger på hvorvidt det er smart å injisere noenting som helst på din alder. Vær så snill.

AF
Sist endret av IW2022; 28. april 2022 kl. 22:00.
Anonym bruker
"Hoppende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kansje du liker rumpe pumpe fremfor skudd i åra? Prøv rumpepumpe du dette mener jeg
Farmasiet.no, testhelsen.no, Apotek1.no og helt sikkert også andre apotek som finnes på nett.
Selv staples selger kanyler til sprøyter.
Du kan også få det fra utlandet kjempe billig.

Men som andre sier, tenk deg litt om som mindreårig.
Prøv med bare pumpe i stumpen først du, det er mer enn bra nok

Så får du kjøre på med kanyler også dagen du bestemmer deg for å bli karrierenarkoman..
Jeg er myndig, men ser veldig ung ut selv og jeg får som oftest bare blikket når jeg kjøper i fysisk butikk. Anbefaler helst å bestille på apotekets nettsider om du er redd for hva folk skal tro.

Du må kjøpe pumpe og kanyle. Jeg bruker disse:
https://www.apotek1.no/produkter/bd-...100stk-918031p
https://www.apotek1.no/produkter/bd-...100stk-947622p

Men vil aller helst anbefale deg å prøve å holde deg til sniffing og dropping, eller å kjøre det opp bak (da uten kanylen på, selvsagt). Etter jeg begynte med sprøyter så har jeg ikke klart å gå tilbake til å innta rus på en annen måte. Årene er helt ødelagte og jeg er stuck med arr som skriker "jeg er narkoman". Det er ikke verdt det.
Anonym bruker
"Sinna Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synest plugging er tingen, så lenge brunøyet får seg pauser innimellom!

Bruker alltid samme forklaring på sprøytekjøp på apoteket. Jeg blander nikotin i e-juice, og kjøper da 2.5ml pumper til stumpen og 5ml pumper til dampen

Det er ikke en lyssky aktivitet å kjøpe sprøyter og utstyr på apotek, da ville det ikke vært utsalg av det De som står i kassen på apoteket er ett helt vanlig menneske, på lik linje med det helt vanlige mennesket på andre siden av kassen som behøver sprøyter, kanyler osv. Flauheten er det nok du og jeg som kjenner mest på, de bak kassa gjør bare jobben sin
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du trenger ikke forklare deg. Det er feks vanlig at ungdommer kjøper kanyler for å ta piercinger.
Sitat av m0lly Vis innlegg
Etter jeg begynte med sprøyter så har jeg ikke klart å gå tilbake til å innta rus på en annen måte.
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske grønn på dette feltet, men hva skjer dersom man tar 1 måneds pause, for så begynner igjen å sniffe/røyke?

Vil ikke hode "glemme" noe av rushet man får fra sprøyter?
Det glemmer du aldri.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg er ganske grønn på dette feltet, men hva skjer dersom man tar 1 måneds pause, for så begynner igjen å sniffe/røyke?

Vil ikke hode "glemme" noe av rushet man får fra sprøyter?
Vis hele sitatet...
Nei nei nei det glemmer du ikke , man prøver på det du sier også så fort man kjenner rusen så får man enda mere lyst til å skyte enn man hadde før man sniffet
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg er ganske grønn på dette feltet, men hva skjer dersom man tar 1 måneds pause, for så begynner igjen å sniffe/røyke?

Vil ikke hode "glemme" noe av rushet man får fra sprøyter?
Vis hele sitatet...
Neppe.
Anonym bruker
"Slank Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvd å injisere heroin kanskje 7 ganger. Fikk aldri noe rush. Effekten var på sitt høyeste etter 3 minutter fremfor etter 5 bare. Og jeg stresset med hva jeg potensielt kan ha satt i blodbanen min.

Ikke verdt det.

Når det gjelder kokain så er rusen en helt annen ved injisering, men dette er russisk rulett med plutselig død.

Med heroin er det også stor forskjell med injeksjon.

Bare ikke med amf…
Kanskje folk blir gira av selve tanken på sprøyter og å ha satt et skudd? Idk.
Anonym bruker
"Slank Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mente åpenbart amfetamin i første avsnitt. Kan ikle redigere så får skrive som etterfølgende innlegg.