Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3284
Jeg kjøpte nylig ny telefon (Samsung S20 fe), hadde en Huawei fra før og kopierte all data fra den.

Nå har jeg trøbbel med å få Snapchat til å fungere skikkelig, hver gang jeg åpner appen kommer det opp melding om at jeg må ha Huawei mobile service-appen for å bruke snap. Når jeg så laster ned appen kræsjer den hele tiden.

Det er hovedsaklig problemer med posisjon, jeg får ikke opp filtre, sted, temperatur o.l. Jeg får heller ikke varsler, selv om dette er aktivert.

Jeg har forsøkt å slette appen og installere på nytt, uten hell. Må jeg ha denne appen nå selv om jeg ikke har Huawei-telefon lengre? Kan jeg få snap til å fungere uten? Veldig irriterende å få opp den feilmeldingen hver gang jeg åpner snap..

Takk for hjelp!
Kan det være en overvåkings-app fra Kina du har kommet over?
Får ikke håpe det! Har lest om noen som bruker helse-appen til Huawei, og at den kræsjer i samarbeid med samsung-klokker for eksempel. Har også sett på Playstore at flere klager over at denne appen ikke fungerer. Jeg skulle helst bare ha slettet den, men da dukker jo dette varselet opp..
Sitat av Jambalaya2022 Vis innlegg
..og kopierte all data fra den.
Vis hele sitatet...
Hva betyr "all data"? Jeg ville iallfall startet å feilsøkt der.