Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3014
Fleste Unge voksne har enten prøvd eller mest sansynlig kjenner noen som har prøvd å røyke. Vennene mine diskuterte om ulike tanker om hvilke sjangere og typer av sanger som var best å høre på. f.eks. på lsd er pink floyd fantastisk å høre på, men som edru hører jeg bare på rap.

Hva er det beste å høre på ditt favoritt stoff (som tas med venner). Takk for forslag!
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange tråder har du tenkt tilålage i natt? Dette er tiende på rad
Jeg skrev noen få tråder igår og noen til idag. Noe rart skjedde så trådene igår ble ikke opprettet før tidligere
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av u18knekt Vis innlegg
Jeg skrev noen få tråder igår og noen til idag. Noe rart skjedde så trådene igår ble ikke opprettet før tidligere
Vis hele sitatet...
Hvis trådene dine ble sletta så ta hintet før du blir banna
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av u18knekt Vis innlegg
Jeg skrev noen få tråder igår og noen til idag. Noe rart skjedde så trådene igår ble ikke opprettet før tidligere
Vis hele sitatet...
Avslørt med dobbeltbruker makkapakka og uknekt samme person...
Cannabis

Hører stort sett på hip-hop uansett om jeg er edru, høy eller ruset.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mange tråder har du tenkt tilålage i natt? Dette er tiende på rad
Vis hele sitatet...
Helt ærlig hva så? Om han lager 100 tråder la han. Poster bedre/mere gjennomtenkte/faktiske innlegg en 90% av andre her inne.
De eneste gangene rus har noe særlig innvirkning på hvordan jeg hører på musikk er når jeg tripper på sopp eller lsd. Da hører jeg på artistene Blackmill og Lorn.
Spesielt Blackmill har en måte å framkalle grøsninger/gåsehud over hele kroppen min, det kjennes ut som en mini orgasme i hele kroppen til tider.
2c-e, det er absolutt beste stoffet om man skal høre på musikk. Har du lyst til å høre fargen rosa? Da er dette stoffet å putte i seg.
Visuals som spiller på musikken på en helt fantastisk måte, dyyyp opplevelse av musikken, og den nevnte synesthesia, kombinert med en bra hedaspace, alt dette gjør 2c-e fantastisk til musikk. Det blåser sopp og LSD av banen i min mening.
I min mening gjør det seg best med noe chill elektronika, Carbon Based Lifeforms, Asura, H.U.V.A Network, Gidge eller noe sånt. Noe mer spenstig som Sphongle, Ott eller Bluetech er også er moro. Har også gode opplevelser med Jimi Hendrix og Pink Floyd, men alt som har tekst blir fort litt rot.
Rinkebysvorska‘n
Alkohol + Cannabis = Rap, old school er det som det har gått mest i her. Kan også høre på rock/pop/reggae/jazz hvis jeg blir lei av rap. Jimi Hendrix, Pink Floyd og den typen musikk funker som regel ganske bra.

Noe reggae:
https://youtu.be/sKISMNzragg
"Pimpers paradise" og "Redemption song" av Bob Marley, "Rasta got soul" av Fantan Mojah

MDMA/Sopp/Ketamin (hver for seg eller alle tre samtidig) = Synes Lo-fi og psytrance funker ganske bra.

MDMA + 2CB + Ketamin = Husker jeg var i Amsterdam og tok den komboen også kom plutselig den her: https://youtu.be/MZgBjQFMPvk, var sykt digg å høre på av en eller annen grunn.


Når jeg var i toppform så gikk det over i sånn à la det her:
https://youtu.be/3szm52lXwI0
https://youtu.be/4vKo-ApcKgE
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Rinkebysvorska‘n
Værste kominasjonene, uten tvil:

Sopp/LSD + gangster-rap.... og sopp/LSD + Metall. Helt forjævlig! Liker å høre på begge deler når jeg er edru eller bare røyker/drikker.
Kommer an på kjemien i hode ditt.

For min del hadde jeg det mest kos med musikk under GHB perioden min. Som varte noen få mnd..!

Ellers på psykedeliske substanser, men det er på en helt annen måte. Noe som er veldig lenge siden nå.. trenger det, men etter jeg gikk på trynet i livet har jeg ikke helt turt pga hva det/jeg har å si til hva jeg har gjort..