Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2652
Gleder meg til å se "Alt du elsker" på Dplay og den kommer ut 17 Feb. Men kommer serier i norge ut på midnatt?
Min erfaring med dplay er at de ikke kommer før langt på dag, typ klokka åtte på morgenen.
Nei ikke ute. Fænden!
Ja de tre første episodene er ute. Ser lovende ut, veldig relevant samfunnsmessig, med utenforskap og fakta st en noen norske menn uten fellesskap radikaliseres. Men det som irriterer meg med denne serien, og blant annet Euphoria, Dexter New Blood, er at de slipper en episode hver uke. Lever vi på 90 Tallet? Nei! Og netflix kjører på med sesong på sesong på sesong som kan bingea til du må til øyelegen , fytti grisen det irriterer meg!!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Etter fire episoder kan jeg ikke si jeg syns den er bra men håper den tar seg opp. Hvor mange episoder har serien totalt?
Fuck Mr. Plod!
Er veldig individuelt, har opplevd at noen kommer 00.01, noen kommer 03.00 og resten aner jeg ikke men de var der når jeg våknet
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Er veldig individuelt, har opplevd at noen kommer 00.01, noen kommer 03.00 og resten aner jeg ikke men de var der når jeg våknet
Vis hele sitatet...
Veldig individuelt er godt sagt.

HBO har som jeg har opplevd 03:00, mens Netflix går av 00:01 typ.

De typiske norske tv-kanalenes nett/stream-tjenester slipper de litt større seriene 06:00 - 08:00 på morgenen den dagen det går linært, mens underholdnings programmene ikke blir tilgjengelig før det starter linært.

Disney+ er jeg litt usikker men det virker som det er mellom 01:00 og 05:00

Prime slipper 02:00

Resten vet jeg ikke og dette er kun basert på egene erfaringer. Ikke anse det som fasit