Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2621
Hei ser at det er lenge siden en slik diskusjon har blitt lagt.

Vil ha nye ideer til hvordan møte nye mennesker men sliter litt med å få det til. Vet at pandemi har ikke gjordt det lettere og online/ dating apper er en no go pga ingen sukess og mye useriøsitet.

All hjelp mottas med takk
Hmm...hva legger du i begrepet å "møte" nye mennesker? Rent fysisk eller muligheter gjennom andre kanaler nettet byr på?
bli kjent med nye mennesker rent fysisk
Vet ikke helt hvordan det å begynne fra scratch med å opparbeide bekjentskap til nye mennesker ved å møtes rent fysisk, skal la seg gjøre, forutenom sosiale sammenkomster man deltar i i regi av eksempelvis arbeid/skole. Utover det spinkle utvalget der, har nå iallfall jeg erfart å ha møtt mennesker via det sosiale nettet, ettersom restriksjonene setter en brems i å møtes ute
Paintball?
Da treffer du folk fysisk i dobbel forstand.
Sitat av helvetesidiot Vis innlegg
Paintball?
Da treffer du folk fysisk i dobbel forstand.
Vis hele sitatet...
Det forslaget satt som et skudd!
Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Det forslaget satt som et skudd!
Vis hele sitatet...
Hahaha! Puns are funny!

"These are my golf pants.
I have a HOLE IN ONE!"

"At first I didn't like my beard.
BUT THEN IT GREW ON ME!"

Men jeg mente det faktisk seriøst.
Men måtte jo så klart gjøre narr av det samtidig.
Sitat av helvetesidiot Vis innlegg

Men jeg mente det faktisk seriøst.
Men måtte jo så klart gjøre narr av det samtidig.
Vis hele sitatet...
Den gylne middelvei mellom spøk og revolver det der - fantastisk strategi for å takle livet og dets utfordringer.

For å gå tilbake til TS`tråd og ikke overta den med puns; du kan eksempelvis forhøre deg her om noen bor i området, hvis det er fysisk bekjentskap du er ute etter. Dog er det lettere å bli kjent med nye mennesker via sosiale kanaler og mange av disse relasjonen kan sågar renne ut i en fysisk kontakt med tiden som går.
Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Vet ikke helt hvordan det å begynne fra scratch med å opparbeide bekjentskap til nye mennesker ved å møtes rent fysisk, skal la seg gjøre, forutenom sosiale sammenkomster man deltar i i regi av eksempelvis arbeid/skole. Utover det spinkle utvalget der, har nå iallfall jeg erfart å ha møtt mennesker via det sosiale nettet, ettersom restriksjonene setter en brems i å møtes ute
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner ikke helt til hvordan den helt nye generasjonen funket på barneskolen/ungdomsskole/videregående.

Tenker du at de fleste tar i bruk sosiale medier for å bli kjent med folk?
Ikke fra scratch? At de er avhengig av sosiale medier for å bli kjent med folk?

Håper jo ikke dette er tilfellet.
Sitat av itori123 Vis innlegg
Jeg kjenner ikke helt til hvordan den helt nye generasjonen funket på barneskolen/ungdomsskole/videregående.

Tenker du at de fleste tar i bruk sosiale medier for å bli kjent med folk?
Ikke fra scratch? At de er avhengig av sosiale medier for å bli kjent med folk?

Håper jo ikke dette er tilfellet.
Vis hele sitatet...
Neinei, misforstå meg rett her; for min generasjon, har det ofte vært slik at vennskap etablert gjennom skole, ofte har en tendens til å bli for overfladisk til å kunne vedvare utover denne arenaen. Som jeg ser gjennom min lillesøster, som videregåendeelev, tenderer det litt mot det samme.

Dette er ikke tilfelle overalt eller den hele sannhet for alle, men bare en utgreiing av min erfaring. Sett hen til lockdownene i samfunnet, gjør det vel ikke situasjonen noe lettere, da man ikke får lov til å møtes i utstrakt grad. Sosiale medier var kun ment som et alternativ som brukes til å bli kjent med andre.
Det er også noe som heter Virtual Reality nå.
En 360 grader tredimensjonal digital verden som reagerer på kroppsbevegelsene dine.
Oculus Quest er en billig drittversjon av dette men den funker.
Får den for 2000 spenn. Ish. Men best er det jo da om du legger ut 9+ flak.

Jeg møtte en berte der inne og 6 dager senere pulte jeg henne i det virkelige liv
Sist endret av helvetesidiot; 10. januar 2022 kl. 10:20.
Alt hva det utvikles av duppeditter der ute i verden! Bøyer meg i støvet for det forslaget����

Ikke for å spore av her, men kan du si litt om hvordan det virker og ser ut for en utenforstående? Ble faktisk nysgjerrig selv her
begynn å trene. lett å få kompiser gjennom trening
Sitat av aperunker Vis innlegg
begynn å trene. lett å få kompiser gjennom trening
Vis hele sitatet...
+1 hvis man klarer å luke ut alle broscience gutta
Sitat av Superspurv Vis innlegg
+1 hvis man klarer å luke ut alle broscience gutta
Vis hele sitatet...
haha ja
Hvor i det ganske land holder du til da? Hvis du opplyser om det så kan det jo hende det er både en og to løker her inne som bor i nærheten og som i likhet med deg kunne tenke seg nye bekjentskaper
Jeg blir gjerne kjent med nye mennesker. Det blir jo mest på nett nå i disse tider, og uansett er jeg midt i Norge, sånn omtrent.
Tidligere hadde jeg noen PM venner, men nå er det ganske stille fra de.
Så de som vil ha en liten PM i ny og ne, komm igjen.
Klem fra Betty
Er jo bare å arrangere et freak-treff når lettelsene kommer!
Start med hva du er interessert i. Har personlig alltid fått meg nye venner gjennom musikk. Det starter på nett eller i en platebutikk, utested finn-kjøp etc. Driver man med noe eget er det lett å skape nye ordentlige vennskap. Kan være lurt å ha en klar ide om hva slags type menneske du vil møte først.
Vennskap uten noen felles interesser kommer til å visne ut etter hvert...
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Jeg blir gjerne kjent med nye mennesker. Det blir jo mest på nett nå i disse tider, og uansett er jeg midt i Norge, sånn omtrent.
Tidligere hadde jeg noen PM venner, men nå er det ganske stille fra de.
Så de som vil ha en liten PM i ny og ne, komm igjen.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Send meg en PM, (kalle)navntvilling!