Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 819
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg har lenge irritert meg over hvor heavy jQuery er, med 60KB+ lagringsstørrelse og gudene vet hvor stort fottrykk i minnet. Jeg har derfor satt meg ned å laget et rammeverk som etterligner syntaxen til jquery, men som kun inneholder et subset av funksjonene. Per nå dekker rammeverket 95%+ av behovene mine.

Bakoverkompabilitet er ikke tatt høyde for, og IE9+ er nødvendig. Chrome, Safari, Edge og Firefox bør alle være støttet.

Det hadde vært fett om noen kunne hjulpet meg med å bug-hunte og eventuelt komme med kommentarer på syntax og resultatsett som kan forbedres. Per nå fungerer det rimelig bra, men er altid rom for forbedringer.

https://github.com/paaltuv/pureness
Sist endret av nso; 31. oktober 2016 kl. 21:14.
Er rammeverket fjernet?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Ja jeg trenger å tenke litt på hva jeg ønsker å gjøre. Det er ubrukelig uten live bindings og det er litt av en jobb å implementere