Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4611
Hei! Jeg var ute på en spasertur langs en vei og fant plutselig denne flasken liggende i veikanten. Flasken var forseglet, og tenkte whohei gratis sprit! Så kom jeg hjem, begynte å google litt, men finner omtrent ingen info om denne whiskeyen. Tok en prøvesmak i munnen og det smakte rart, så spyttet det ut igjen. Tankene vandret videre på alt fra smuglersprit til metanol og piratkopiering. Noen som har sett denne whiskeyen før?
[img=http://s23.postimg.org/ehtlwpbbf/image.jpg]
Kentucky Horse Rider



Om det er en ekte flaske aner jeg seff ikke.
http://www.spiritsandwine.lv/en/whis...se-rider-1515/
er jo den.

edit: Trodde jeg var første kommentar men turbolego var visst raskere
Sist endret av Grisedigg; 16. april 2016 kl. 19:48.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
OP/TS, smaker det litt som en planke lukter? I så fall er det ingen grunn til bekymring.
Sitat av Duckie Vis innlegg
OP/TS, smaker det litt som en planke lukter? I så fall er det ingen grunn til bekymring.
Vis hele sitatet...

Det smaker litt som om det er 96 %, selv om det skal være 40%. Klarer ikke å beskrive smaken, smaker jo såklart whiskey men med litt ekstra krutt i kanskje?
Dropper ihvertfall å drikke den, siden jeg ikke aner hvor den kommer i fra eller hvorfor det lå slengt langs veien :-)
Er nok en grunn til at den lå forseglet i veikanten. Ingen grunn til å risikere helse over en gratis flaske med ukjent innhold.
Sitat av 0040oa Vis innlegg
Er nok en grunn til at den lå forseglet i veikanten. Ingen grunn til å risikere helse over en gratis flaske med ukjent innhold.
Vis hele sitatet...
Det var noe sånt jeg og tenkte etterhvert. Nå står den bare til pynt :-)