Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1230
Hei!

Sitter her med en ihjelknust iphone 4s jeg gjerne skulle resettet. Den er helt knust foran og LCD funker ikke. Har klart å få den til å vise seg i iTunes, men her vil den ikke tilbakestille seg siden den ikke har find my iphone aktivert. Skjermen er som sagt helt knust, så får ikke aktivert den.

Er det noen alternative måter å gjøre dette på?
Hold inne Power-knappen og home-knappen i 15 sekunder til iPhone slår seg av og til eple-merket kommer. Når eple kommer, så slipper du Power-button, men holder inne Home. Da vil den komme i gjenopprettingsmodus.

Deretter setter du den inn på iTunes og velger gjenopprett.
Sitat av kaan921 Vis innlegg
Hold inne Power-knappen og home-knappen i 15 sekunder til iPhone slår seg av og til eple-merket kommer. Når eple kommer, så slipper du Power-button, men holder inne Home. Da vil den komme i gjenopprettingsmodus.

Deretter setter du den inn på iTunes og velger gjenopprett.
Vis hele sitatet...
Glemte å legge til at power knappen er ødelagt, så DFU modus er desverre ikke mulig.

Ja dette er en latterlig ødelagt telefon.
Jeg har lest noe om at jailbreaktoolen til redsn0w lar deg gå inn på Gjennopprettingsmodus ved å sette inn iPhonen med USB. Har du prøvd å sjekke ut det?
Sitat av kaan921 Vis innlegg
Jeg har lest noe om at jailbreaktoolen til redsn0w lar deg gå inn på Gjennopprettingsmodus ved å sette inn iPhonen med USB. Har du prøvd å sjekke ut det?
Vis hele sitatet...
Kan sjekke det ut, takk for tipset

Ser ikke ut som det funker når den er på ios 7 desverre.
Sist endret av RabbitPen; 21. februar 2014 kl. 21:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror ikke det har noe å si. Har du prøvd å trykke på "Set on DFU Mode"? Tipper det vil funke uansett iOS versjon.
Sitat av kaan921 Vis innlegg
Tror ikke det har noe å si. Har du prøvd å trykke på "Set on DFU Mode"? Tipper det vil funke uansett iOS versjon.
Vis hele sitatet...
Det funket! Istedenfor å bruke iOs 7 .ipsw fil så brukte jeg en iOs 6 istedenfor. Fikk ikke brukt den, men fikk ihvertfall tvunget telefonen inn i gjenopprettingsmodus.

Takk takk!