Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1586
Jeg lurer på disse genserene man ser/finner på bakken.
Om de ikke er helt åpenbart spydd/pisset/bæsjet ned eller ødelagt, er min erfaring at de fleste man finner er i forbausende god stand, tenderer gjerne mot dyrere merker enn billige. Alstå; Jeg vasker de, men det er bare da jeg er mistenksom.
Jeg klarer ikke helt å se for meg ett sansynlig scenario hvor noen bare mister genseren av kroppen sin, (særskilt nå om vinteren) for å bare gå videre.

Er det noen som har opplevelser rundt dette som kunne opplyst meg?
Rusmidler gjør deg ofte varm i kroppen, inkludert alkohol. At folk kaster fra seg klær for moro skyld ser jeg ingen øyeblikkelig mening i, men hvis det skal skje så er det vel i Norge.
Opplevde at en gutt i bare singlett kom bort til meg, ba meg holde genseren hans også gikk han bare. Det skjedde i Oslo midt på natten en helg og både han og jeg var passe beruset. Fant en siggpakke i genserlomma hans, så jeg tok den og la fra meg genseren.
Etter en veldig fuktig kveld på en fest,våknet jeg dagen etter uten genseren og jakken min. Fant genseren 500m unna huset. Min teori er at jeg ble varm (oppoverbakke) og kastet det fra meg... Desverre fant aldri igjen jakken
Jeg har mer problemer når jeg går bortover fortauet og finner typ 1stk sko eller èn sokk. Hvordan går det for seg liksom? Om man er fucked up på emma og løper byen på langs så virker det å droppe genseren faktisk som en helt logisk greie, så har null problemer med å se gensere liggende rundt.
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg har mer problemer når jeg går bortover fortauet og finner typ 1stk sko eller èn sokk. Hvordan går det for seg liksom? Om man er fucked up på emma og løper byen på langs så virker det å droppe genseren faktisk som en helt logisk greie, så har null problemer med å se gensere liggende rundt.
Vis hele sitatet...
Full og gnagsår = akkurat den skoen må av. Jeg pleier å ta av begge og gå barbeint hvis det skulle skje, men noen blir sikkert så sure på skoen at de lar den ligge
Kjørte bil å ble så sur at jeg kasta skoen ut av vinduet...
Jeg havner veldig i ''fuckit mode''.. Ingenting er noe spesielt viktig når jeg er sørpe drita. Om jeg går bortover veien på vei hjem, og jeg mister skoen, så er det liksom ikke så viktig mer..
Skulle ha vært morsomt å sett, hvor langt det hadde gått i -30 til -40 grader C...
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Skulle ha vært morsomt å sett, hvor langt det hadde gått i -30 til -40 grader C...
Vis hele sitatet...
Klart det, om du liker å se mennesker dø, og hvem gjør ikke det
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Skulle ha vært morsomt å sett, hvor langt det hadde gått i -30 til -40 grader C...
Vis hele sitatet...
Heldigvis ikke skjedd i 30-40 minus, men jeg har falt ned i grøfta når det var 12 minus.. Prøvde å komme meg opp først, men så tenkte jeg ''fuckit, ligger ganske godt her uansett'' og jeg la meg til å sove. Våknet opp kald som bare det 1-2 timer senere og gikk hjem. (de siste 200 meterene.)

La meg til og sove utenfor statoil en gang også, men da var det sommeren. Hehe.