Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1170
Hei.

Har nettopp gått til innkjøp av en Playstation 3 Super Slim 12Gb. Jeg har ikke hatt en konsoll siden ps1 i 1995 så er litt grønn på dette.

Jeg skjønte jo fort at 12 gb ikke er mulig å leve med da spillene krever masse plass til installasjon. Så tenkte å sette inn en ekstra 2,5" HDD i den.

Jeg leste en plass at den 12 gb interne flash-minnet slutter å fungere når man setter inn HDD, lurer på om noen her vet om dette stemmer? Og hvis ja, er det noen som vet om det er mulig å få kopiert over "save" filene som ligger på flash-minnet nå over til den nye harddisken?
Hallais, når du har satt inn hdd så får du en beskjed på skjermen som informere om at en ny hdd har blitt innstallert å an spør om du vil overføre innholdet fra flash til hdd, så er det bare å trykke ja:-)