Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1933
Yo!

Det har seg sånn at jeg må kjøpe meg 2 stk nye ps3 kontroller. Og original kontrollene er så jævlig dyre.
Men en kompis av meg viste meg disse.

Så lurer på om noen har noe negativt om selve produktet eller siden deres? (lang leveringstid er ikke så farlig) Fungerer kontrollene optimalt med ps3'n?

Takker for svar!
Lurer egentli litt på det same. må kjøpe meg 1 ny kontroll.

Ein kompis av meg sier det er gode kontroller som funker og ikke minst er billige.
Synest kanskje det er kulest med ein original kontroll, men lurer på om det er noe dårlig med kontrollane/siden? leveringstid?
Det som er en fordel med Dx, er at du kan lese kommentarer fra de som har handlet produktet tidligere. Scroll litt lengre ned på siden du linker til, så ser du at de som har handlet den tidligere er fornøyd. Handler kun produkter selv som har fått gode tilbakemeldinger.
Anbefaler:
http://www.dealextreme.com/p/dualsho...s3-black-47671
Har denne selv, og er veldig fornøyd med den! Meget gode knapper og god kvalitet!
Sist endret av Cadenzai; 10. november 2011 kl. 09:50.
Tror faktisk jeg satser på å kjøpe meg 1 ny original kontroll.
Litt mye cod, kanskje?:P
Foresten, kjøpte meg en dreamgear ikke-sony kontroll i fjor, ble ikke fornøyd. Stickene var altfor "stive" slik at FPS ble umulig å spille. Pluss at den ikke var helt kompatibel med ps3-systemet, selv om den var for ps3.
Men denne ser jo bra ut da:P
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Litt mye cod, kanskje?:P
Foresten, kjøpte meg en dreamgear ikke-sony kontroll i fjor, ble ikke fornøyd. Stickene var altfor "stive" slik at FPS ble umulig å spille. Pluss at den ikke var helt kompatibel med ps3-systemet, selv om den var for ps3.
Men denne ser jo bra ut da:P
Vis hele sitatet...
Kanskje litt mye CoD

Jeg satser vertfall på ein original kontroll
Jeg har 3 kontroller fra DX. De ser helt original ut (men er litt billigere plast). Funker akkurat som originalen, og kommer til og med innpakket som "Sony" med logo og alt anbefales
Ok, takker for alle svar.
Som Stagg sa, så ser det ut som om de som har handlet tidligere er fornøyd

Så da blir det to nye kontroller fra DX, og Mw3 og Bf3 fra ett eller annet sted.

pz & <3