Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1925
God kveld godtfolk!

Jeg bor i et kollektiv med 4 andre. Vi er et "tilfeldig" sammensatt kollektiv, der ingen av oss kjenner hverandre fra før.

Vi hadde et lite husmøte i går der det kom frem at hun ene har funnet ut at en vi bor med røyker en del weed på rommet sitt. Noe han forøvrig har gjort så lenge vi har bodd der (over 1 år). Jeg røyker også en del på rommet, men virket ikke som hun var klar over dette.

Nå har det seg sånn at hun har snakket med en venn av henne som jobber som politi, hun hadde visst bare forklart situasjonen og lurt på om det kunne gå ut over henne osv. Siden det er ulovlig var hun redd for hva som kan skje hvis hun vet om det, men ikke melder ifra (haha, hva faen liksom!)

Men, uansett. Hvor mye tror dere skal til for at politet tar turen innom leiligheten? (da kommer vel jeg også muligens til å bli tatt)

Vet det er umulig å svare konkret på dette spørsmålet, men tenker litt mere på om de gidder å kjøre et raid så lenge de kun har fått vite om personlig bruk, og ikke at det foregår noe dealing der (som det ikke gjør). Vi har på det meste 5 g eller noe i leiligheten samtidig.

Noen formeninger?
Sist endret av dvs; 9. november 2011 kl. 19:54.
Jeg ville ikke hatt weed på rommet mitt hvis jeg var deg, for å si det sånn.
Ut i fra det inntrykket jeg får av andre som poster på dette forumet der de har hatt besøk av politi på grunn av narkotika, så virker det ikke som om det skal så mye til før de tar seg et besøk.

Har personlig ingen erfaring med politi i slike saker, og siden jeg ikke bruker selv, kommer jeg nok meg ikke oppi situasjonen.