Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1030
Ey!

Lurte bare på om noen her kan anbefale noen bra plater, lignende Fuck the system av Showtek?
- Sanger fungerer også fint, men helst hele albummer

Pz!
Hardstyle med Andre ord?

Se på headhunterz, brennan heart, technoboy, og generelt alle som spiller på qlimax, defqon one etc.
Vel, FTS er jo en grei start. Men Da Tweekaz (Norsk!) har også noe bra musikk, men der er kanksje ikke så aggressiv som showtek si fts-plate, men fremdeles verdt å få med seg.

Neophyte & The Viper - Coming Home ... Anbefales. (<-- I WAS THERE!!)

Bruker stort sett bare spotify jeg, så har ikke så mange album å vise til desverre.
Sist endret av RandomiZed; 9. september 2011 kl. 11:14.
headhunterz & wildstylez introduces project 1 - project 1: http://bit.ly/g8SlfV

headhunterz - studio sessions: http://bit.ly/gZT318

også har man jo fear fm sine top 100 for hvert år.
Takker for svar! har mye headhunterz og wildstylez og. Men det er noe med de som ikke faller helt i smak. Kanskje jeg bare er litt for pirkete.
Sikkert ikke, hardstyle og den typen sjangre er som alle andre sjangre, full av dritt, og noe bra.. det handler om å finne det som er bra.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Sikkert ikke, hardstyle og den typen sjangre er som alle andre sjangre, full av dritt, og noe bra.. det handler om å finne det som er bra.
Vis hele sitatet...
Jepp du har rett. Og jeg ser nå på min forrige post at jeg har blandet litt artist navn, hehe. Har funnet en del sanger jeg synes er fete nå!

Takk for hjelpen friiks.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Neophyte & The Viper - Coming Home ... Anbefales. (<-- I WAS THERE!!)
Vis hele sitatet...
Jeg misunner deg.

Edit: VELDIG mye, faktisk.
Sist endret av Trollogi; 14. oktober 2011 kl. 19:02.