Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1315
Alien Swarm er det nyeste spillet til Valve, og er gratis for å promotere Steam-plattformen.

http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/630/ss_5939e72b222a95288ad3ac6eb69b956c57f7df2e.600x338.jpg?t=1279642120

Kort sagt: Du er i rommet, og skyter romvesener. Det minner veldig om Left for Dead, men synsvinkelen er ovenfra, og spillet bærer lite preg av tilfeldighet, slik at hver runde kan planlegges nøye. Du får experience, levler, får nye våpen osv. Killing Floor sett ovenfra har jeg hørt det minner om, med den vesentlige forskjellen at her har man et mål -- utenom å overleve.

Gratis nedlastning og gameplay-videoer

Bli med i nFF-gruppen på Steam om du vil spille med dine mednerder.
Sist endret av Ozma; 21. juli 2010 kl. 14:49.
Høres artig nok ut til å få tiden til å gå, så nå har jeg lastet det ned og er klar for å teste det.
Artig spill. Liker at det kan modes, og hva skjer da? Jo, dette.
Akuratt i det jeg forteller martinB om at han klargjøre dette spillet for lan i kveld så leser jeg denne posten! Sammentreff...
Driv og laster ned spelet nå. Kansje det er ferdig. Skal prøve det når eg kjem heim frå arbeid.
55535 HP
Ozma's Avatar
Trådstarter
Noen som blir med sånn ca. NÅ? Bli med i gruppen på Steam, så kan du se hvem som spiller.
Jeg er på ferie på sørlandet og nettet er shite her, men på søndag/mandag er jeg med på en game, for da er jeg kommet hjem.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
add meg steam: argon188
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Har spilt igjennom spillet med et par kamerater på normal, og det var jo grei underholdning i noen timer. Men det som ødela det litt for meg var at jeg hele tiden tenkte hvor mye bedre det hadde vært om det var en FPS. Men, det blir ikke gøy før man prøver å takle det på insane difficulty. Fast reload på hver omladning, kjappe reflekser og taktikker er ikke lenger optional
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Mangler bare en ventrilo server og 1337zor-navn så kunne vi jo laget en Alien Swarm klan ^^ Meeen, noen som er med å spille cirka nuh!?

Steamid: mrtn9
Sitat av Waver Vis innlegg
Mangler bare en ventrilo server og 1337zor-navn så kunne vi jo laget en Alien Swarm klan ^^ Meeen, noen som er med å spille cirka nuh!?

Steamid: mrtn9
Vis hele sitatet...
Klan-navn? "Luzl", enkelt, greit og awesome
Sist endret av Deadlock Radium; 22. juli 2010 kl. 21:24.
Jeg elsker gratis stuff. Laster ned nå. Takker trådstarter. =)
Hvordan ser jeg hvem som spiller hvilket spill?
Lastet ned dette spille i går eller forgårs, må si det var ganske fet.
Morsomt tidsfordriv ja, blir nok noe spill etterhvert.

Ikke helt min sjanger da, er mer fan av FPS, men for all del det var morro.
Flere her som har problemer her med at spillet krasjer? Jeg kommer ikke engang til menyen før jeg blir droppet ut igjen i Windows. Har googla litt, og det ser ut til at det er et utbredt problem.
Hmm, jeg har problemer med at jeg ikke fikk spilt spillet online. Endte med å prøve det i offline-practice mode, deretter avinstallerte jeg det
hadde meg ein runde me klanen i går. Veldig trivelig spill og spille med ein liten gjeng. Litt taktikk hjelper, mye kommunikasjon og litt skillz.

Men, det var bare gøy eit par timer i slengen. Så var det litt sånn, meh.
Men det er gratis, så great sucess.

For å sjå kva andre spele, så må du ha dei i vennelista di. Då kan du sjå der kva kvar og ein gjere.
steam:stuviken

Spelet hadde elementer som var henta i frå mange andre spel. Feks: Left 4 Dead, Gears of War, Team Fortress 2 + eit par andre som eg ikkje kjem på nå.
Sist endret av LowRider; 23. juli 2010 kl. 13:38.
Det interessante er jo at spillet egentlig er en nyutgivelse av en mod til u2k4 som er eldre enn alle de spillene
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
UT2k4 Mod uten FPS vinkel, pfft. GIEBB. Sikker på att dette spillet hadde blitt enda litt bedre med riktig synsvinkel.

Blir ikke like skummelt som du kunne vert + att det er jo alt for simpelt å "aime" ned de udyrene.

Spilte spillet en halvtime i går.
Kommer sikkert ut et par mods seinere der spillet er FPS. Er bare å følge litt med på hva mod communitiet får til.

OT: Så synes jeg spillet var dritkult. Det er spesielt morsomt når du skrur opp vanskelighets graden et par hakk over det du føler er komfortabelt.
Helt greit spill, litt langtråki.