Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1210
Heihei.

Leter etter et spill som jeg spilte en del på nittitallet (tidlig), men kommer jaggu ikke på navnet nå. Spillet går ut på å frakte varer fra en by til en annen. Når man starter spillet, må man først kjøpe et fraktskip. Deretter velge hjemby (valgte nesten alltid San Fransisco), for så å frakte varer fra denne byen til en annen (f.eks. cape town). Når båten ankommer bestemmelsesstedet, får man utbetalt pengene. Deretter kan må fylle på drivstoff, og fikse eventuelle skader på skipet. Så legger man ut på ny tur igjen.

Underveis kan man støte på diverse ubehag i form av stormer, hjelpe folk som er i nød og styre båten gjennom en skokk med isfjell. Noen bjeller som ringer?
One of the good guys
2rs1's Avatar
Ports of Call

http://www.rdklein.com/poc/classic/index.html
Sist endret av 2rs1; 16. november 2008 kl. 18:07. Grunn: url
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Der har vi det ja! Tusen takk!
houston-calcuta er en bedre rute i poc
Digg. det spillet var nydelig.

Siden tråden nå igrunn er fulltført, kupper jeg den med neste båtspill spørsmål.

Var ett spill til nintendo, med racerbåter. Kappløp, gjennom sumper, båthavner, og lignende, en så fra toppen og ned på båtene. Av og til så en og fra båten, rett fremover.

Man kunne hoppe på tømmerstokker, og lande på den andre båten så den ble skadet. Det var om å gjøre å komme først i mål, evt senke den andre båten. Da vant man penger, som man kunne oppgradere båten med.
Kunne få bedre styring, motor, osv.

Noen som husker?
hmmm, jeg vet bare om Hydro Thunder, der du plukker opp spinnende ting som gir deg 25-50% boost i boost-meteret ditt. Når du har fått noe boost, "transformer" båten seg litt :P