Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 663
[left]Tenkt jeg skulle spre det glade budskap her også. Til de som ikke har M$-office eller orker å laste ned OpenOffice for å skrive et par dokumenter eller noen raske regneark, Google har nå slått sammen writely og google spreadsheets til en web side: http://docs.google.com/

Gir en rask og enkel redigering av dokumenter. Du kan til og med velge hvilket format du skal lagre dokumentet i. En annen funksjon jeg likte veldig godt var muligheten til at flere kan samarbeide om samme dokument.
Nå skal det med det samme sies at GD&S overhode ikke er blitt en erstater for en skikkelig office pakke, men dersom man ikke har verdens største krav til funksjoner så er dette et meget godt alternativ.
[/left]
Imponert. Rein stil og rask, akkurat som alt google leverer . Og mulighet for å eksportere i de viktigste formatene (også Open Document, selvsagt).

Hey, gikk faktisk raskere å starte et nytt dokument i google enn å starte opp word!
Nydelig anbefaling. Denne skal brukes. Takk! <3
Sitat av empty_other
Hey, gikk faktisk raskere å starte et nytt dokument i google enn å starte opp word!
Vis hele sitatet...
Hehe, det var jeg ikke klar over. Men som du sier GD&S er raskt, enkelt og slett ikke så dårlig.