Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1482
Hei!

Utrolig at dette navnet ikke var tatt. ( Det skjeder ingen )


Uansett - jeg har da kommet til det punktet der jeg faktisk ikke kan sniffe noe som helst lenger.
Aldri vert noen storforbruker av noen form for stoffer, gjort det egentlig noe sjeldent.

Kokain: 10-20 ganger, nasalt.
Amfetamin: 30-40 ganger, nasalt.
På litt over 10 år.

Nå kan jeg ikke ta en liten stripe engang, uten å måtte ha '' rennenese '' i 2-3 dager, deretter fullstendig tett i nesa ( ABSOLUTT FAEN TETT! ).
Må løses opp med Otrivin i liggende stilling, 1 - neste 2 uker.


Er mine dager over som en livsnyter, mtp sniffe delen? Har ellers måttet gå over til dropping/svelging i papir.
Trådstarter
4 0
Sitat av Vekst Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er ikke nesespray avhengig. Før sist helg har jeg ikke brukt nesespray før slutten av i fjor. Og før det flere år, men er nok tydelig at slimhinnen(e) er ødelagt/defekt.
Sist endret av Onnanym; 26. mai 2022 kl. 01:00.
Bruker du nesepray til å rense nesen når du sniffer? Rens nesen med nesespray 15 minutter etter hver stripe, det hjelper en del på nesa.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må du fortsette å ruse deg på noe som kroppen allerede nå sier fra at ikke er bra for deg?
Trådstarter
4 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må du fortsette å ruse deg på noe som kroppen allerede nå sier fra at ikke er bra for deg?
Vis hele sitatet...
Du kan så si...

Er ikke avhenging av noe som helst, eller på, bare liker å strekke strikken samt festen litt lenger om mulig - alltid... Gjerne med festlige stoffer i godt lag.

Men for å svare bare på spørsmålet ditt - JA, må ikke, men vil!
Jeg har flere venner jeg gamer med, som ruser seg som en støvsuger i ultra modus - alt innenfor 12m2 blir med på innpust.
Derfor blir jeg litt '' snytt '' av egen nase, å må heller gå for nyre veien i resultat av dropping. Som hvertfall ikke kan være godt i lengden.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke hva du mener med nyre veien, hvis det er dropping du mener så er det bedre enn alle andre inntaksmåter, går ikke noe mer ut over nyrene det.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke hva du mener med nyre veien, hvis det er dropping du mener så er det bedre enn alle andre inntaksmåter, går ikke noe mer ut over nyrene det.
Vis hele sitatet...
Er mer festlig å dra linjer.
Anbefalingen min er å hakke speeden opp enda mer, dra mindre linjer og prøve å enten dra hardere eller mykere. Prøv
Opp i anus! Gjør det til en trend på festene.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Opp i anus! Gjør det til en trend på festene.
Vis hele sitatet...
Går det an å sniffe med anus?

På hedmarken så har vi noe vi kaller «å trekke hølfis». Stå på alle fire, gjerne med albuene eller ansiktet helt nedi gulvet. Så slapper man liksom av i selve kaviarstjernemuskelen, og da kan det liksom trekke litt luft inn.

Hva om man putter et sugerør i åpningen og rett og slett sniffer med rumpa? Det tror jeg hadde blitt en slager på fest. Jeg hadde i hvert fall satt pris på å kunne beskue noe sånt! Ikke blir man så tett i nesa heller.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Bruker du nesepray til å rense nesen når du sniffer? Rens nesen med nesespray 15 minutter etter hver stripe, det hjelper en del på nesa.
Vis hele sitatet...
Hvilken nesespray bør man bruke til det?