Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2042
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en sosial arbeider som tror jeg og vennene miner røyker hasj. Hun har snakket med andre elever og for alt jeg vet har de ikke sagt noe. Tror hun har bilde av en kompis som røyker, vill tro han er fucked. Det vi har tenkt og si er at vi ikke røyker og at vi ikke vet om resten røyker. Er sikker me kan være jeg er med i bildet, vill dette være bevis? Vi tenker også å si vi bare henger med folk som røyker og da tror folk vi å gjør det, er det smart? Det har vært rykter om at vi gjør det men det er litt pga vi gjør men og pga jeg ofte har røde øyne, vill det hjelpe å si? Jeg vill også utslå negativt på test, vill dette motbevise noe? Og om vi blir tatt hva kan straffen bli? Vill de innblande barnevern? Det er en jente som har blitt tatt men hun hyll gren og var skikkelig fra seg så kan være derfor ingenting skjedde med henne. Kom med råd.
Om det eneste de har og gå etter er et bilde og du ellers pisser rent hadde jeg ikke bekymra meg.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Om det eneste de har og gå etter er et bilde og du ellers pisser rent hadde jeg ikke bekymra meg.
Vis hele sitatet...
Ja, får håpe det går fint.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror hun har bilde av en kompis som røyker, vill tro han er fucked. Det vi har tenkt og si er at vi ikke røyker og at vi ikke vet om resten røyker. Er sikker me kan være jeg er med i bildet, vill dette være bevis?
Vis hele sitatet...
Kan man være sikker på hva dere røyker da, bare på grunnlag av bildet?

For det er jo dumt å nekte for at dere røyker noe som helst hvis det finnes bilder av det.
Da virker dere jo skyldig med en gang og det vil bare gjøre de mere overbevist.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kan man være sikker på hva dere røyker da, bare på grunnlag av bildet?

For det er jo dumt å nekte for at dere røyker noe som helst hvis det finnes bilder av det.
Da virker dere jo skyldig med en gang og det vil bare gjøre de mere overbevist.
Vis hele sitatet...
Det er det men vet ikke hvilke bildet det er snakk om. Regner med det er et som ble lagt ut på en story der kompisen min røyker fra en aliminium boks. Så regner med det bare er han de har bildet av. Visst dem viser bildet av meg sier jeg selvfølgelig sannheten.
BRAND ∞ STRONG
Det jeg tenkte var at hvis dere sto med en joint i hånden på det bilde så kunne det jo i teorien bare være tobakk.
Men det blir litt vanskeligere å bortforklare det hvis man røyker fra en boks.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det jeg tenkte var at hvis dere sto med en joint i hånden på det bilde så kunne det jo i teorien bare være tobakk.
Men det blir litt vanskeligere å bortforklare det hvis man røyker fra en boks.
Vis hele sitatet...
Ikke penger til nytt sigarettpapir og veldig sugen?
Så fremt du ikke vil være i det mijlet, så putt deg i det, da.. Ser flere snakke noe, men gjennom handlinger ytre noe annet.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Så fremt du ikke vil være i det mijlet, så putt deg i det, da.. Ser flere snakke noe, men gjennom handlinger ytre noe annet.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke i noe miljø sånn sett. Røyker bare i helgene liksom. Har holdt det hemmlig i rundt ett år. Var bare en som vi ikke hadde røyker mye med før som la ut på story. Han sletta det men da hadde 400 folk sett det.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det jeg tenkte var at hvis dere sto med en joint i hånden på det bilde så kunne det jo i teorien bare være tobakk.
Men det blir litt vanskeligere å bortforklare det hvis man røyker fra en boks.
Vis hele sitatet...
Ja blir vanskelig uansett ettersom jeg har en teori om at noen snakker med dem. Har ikke noen annen anelse på hvordan de skulle fått bildet. Tenkte og si tobakk og at det hitter mer men etter som hun er i det yrke er hun nok ikke så lett å lure.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Ikke penger til nytt sigarettpapir og veldig sugen?
Vis hele sitatet...
Røyker ikke tobakk til vanlig så gidder ikke å sløse på sigg. Pleier å røyke fra hjemmelaget bong da.
Anonym bruker
"Oppmerksom Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor gammel er du?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
Ut ifra det h*n skriver og måten h*n ordlegger seg på - 14 år.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ut ifra det h*n skriver og måten h*n ordlegger seg på - 14 år.
Vis hele sitatet...
Hva får deg til å tro det?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det du skriver, det du driver med og bekymrer deg for er typisk fjortis shit
Sist endret av Bothrops; 19. mai 2022 kl. 15:05.
Her er det jeg har fått ut av tråden.

Du røyker hasj en gang i blandt.
Du vet om en sosialarbeider som har mistanke om at du røyker hasj.

Det lureste er vel å slutte en periode fram til mistanken er borte. Når det er mistanke om rus så finnes det ikke akkurat så mange lifehacks som kan redde deg.
New generation
colakork's Avatar
Bare slutt å røyk og ikke heng med barna som åpenbart ikke bryr seg om å bli tatt så er du safe livet ut
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det du skriver, det du driver med og bekymrer deg for er typisk fjortis shit
Vis hele sitatet...
Haha skjønner
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Her er det jeg har fått ut av tråden.

Du røyker hasj en gang i blandt.
Du vet om en sosialarbeider som har mistanke om at du røyker hasj.

Det lureste er vel å slutte en periode fram til mistanken er borte. Når det er mistanke om rus så finnes det ikke akkurat så mange lifehacks som kan redde deg.
Vis hele sitatet...
Ja tenkte det samme, begynner jo på ny skolen etter sommeren.

Takk for alle svar
Hadde sånne sosiale arbeidere på vgs.

Laveste av de laveste svina i samfunnet. Ene karen godt opp i 20årene spør om han kan sette seg med med. Litt rart tenkte jeg, men ey sier aldri nei til litt selskap. Small talker litt.

Så spør han brått ut hva jeg synes om legalisering av hasj, jeg skjønte med engang oppsettet hans.

Senere det skole året gikk jeg ut en bakdør på skolen for å handle databrus og ble ''sett'' av en av disse folka og kalt til et møte med avdelings lederen.