Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2253
Hei! Jeg har spilt rust på konsoll i over 100 timer nå, men kun solo. Og jeg kommer ofte langt men blir alltid raidet når jeg har stor base og masse våpen, er så kjedelig og gå igjennom dette alene. Ble også backstabba av naboene som lot meg bli med i teamet demmes på min første dag. Etter jeg var på workbench 3 og hadde alt mulig fjernet de meg ifra teamet, og raidet basen min. Aldri følt meg så skuffet noensinne Noen som vil teame opp?

Helst seriøs spillere og logger på hver dag, om ikke annen hver dag.
Xbox SX - Cross play hvis du har PS4
Sist endret av Bob Ross; 29. mars 2022 kl. 07:08. Grunn: Ville legge til noe + Skrivefeil
OT men vil bare minne deg på at det er like grindete å jævlig selv om man er flere, og man blir stort sett raidet uansett, imo en av tingene som gjør spillet så bra at man kan miste alt. High risk high reward greier

Hadde jeg hatt fritid skulle jeg blitt med men desverre strekker ikke tiden til.

Lykke til
Trådstarter
5 0
Sitat av Yohoja Vis innlegg
OT men vil bare minne deg på at det er like grindete å jævlig selv om man er flere, og man blir stort sett raidet uansett, imo en av tingene som gjør spillet så bra at man kan miste alt. High risk high reward greier

Hadde jeg hatt fritid skulle jeg blitt med men desverre strekker ikke tiden til.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Takker for svar. Forstår det men er så ensomt alene, og ingen av mine venner i min krets spiller så mye, men jeg for fortsette og lete.