Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2149
Hei

Lurer på om det er bedre på båten med DFDS eller Color-Line?

Gjerne forklar hvorfor det ene er bedre, gjerne forklar hva man kan gjøre på båten.

Skal ikke på spesielt på land, så bryr meg ikke om land men vil gjerne vite hva du anbefaler og hvorfor?



Jada vet at det er harry, turen suger og jeg er en idiot. Sånn da slipper du å skrive det.

Ønsker bare svar fra de som faktisk gir en ordentlig svar.

Noen mener det er mere å finne på med Colo-Line... men noen mener motsatt.... hva er deres erfaringer?

<3
Hvem båter du spør om rederier som har mange båter.
Ubestridt beste båtene er magic og fantasy som kjører Oslo-Kiel. Deretter har det vel pleid å være båten til køben. Også har du røkla
DFDS var en skuffelse for meg. Ingen pengeautomater, dyr taxfree og generelt sliten båt med dyr wifi.

Ta heller Kiel-ferga, den ser mye kulere ut.

Dårlig mat var det og.
Til tross for at 90% av bordene var ledige, ble alle stuet sammen i samme hjørne på buffetten og det var mye støy fra borda rundt.
Spurte om vi kunne sette oss ved vinduet, fikk nei
OxySmile's Avatar
Trådstarter
Ble Kiel med Color Line, takk <3