Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1873
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal dette gå fint? skal rydde ut av leiligheten nå så tenkte å piffe opp med en liner eller to. Klarer å presse i meg mat også. Noen som har vært i samme situasjon å kan utdype
Hva tror du skal skje da? Kollaps?

Jeg tror ikke kroppen din klarer å restituere på amfetamin, så da vil treningsøkta de være 2 skritt tilbake på framgangen.

Det er teit å ruse seg for sånne type hverdagsaktiviteter imo. Ta det heller til en mer spesiell anledning.
Det går helt fint for min del iværtfall. Så lenge du får deg søvn i kveld så blir morgendagen helt normal.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville ha venta til jeg hadde sovet ut etter trening.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går sikkert fint det. Energi til trening, men ikke ellers?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bortkasta treningsøkt. Hva har rydding av leilighet med saken, når du spør om inntak etter trening?
Hvorfor er det en bortkasta treningsøkt?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal dette gå fint? skal rydde ut av leiligheten nå så tenkte å piffe opp med en liner eller to. Klarer å presse i meg mat også. Noen som har vært i samme situasjon å kan utdype
Vis hele sitatet...
Hvordan gikk det? Ble du effektiv?
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan gikk det? Ble du effektiv?
Vis hele sitatet...
Ble jævlig effektiv. Alt gikk glatt å klar til å bikke til sengs. Funka fint det her for meg
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bortkasta treningsøkt. Hva har rydding av leilighet med saken, når du spør om inntak etter trening?
Vis hele sitatet...
Kompis hvorfor så negativ?
Rydding + Amf går opp i opp.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En treningsøkt er aldri bortkastet, bare å spise noe sunt med nok proteiner så fort som mulig etter økta. Bare å speede i vei i etterkant selv om det ikke er noen opplagt restitusjon.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En treningsøkt er aldri bortkastet, bare å spise noe sunt med nok proteiner så fort som mulig etter økta. Bare å speede i vei i etterkant selv om det ikke er noen opplagt restitusjon.
Vis hele sitatet...
Må bare påpeke at en god treningsøkt bryter ned muskelfibrene. Hvis du ikke restituerer etter trening iform av mat og hvile så tar du et skritt tilbake. Nå skal det sies at det er mer som et spekter og ikke som en bryter.

Starter man å drikke sprit rett etter treninga så skjønner man at kroppen ikke klarer å restituete.

Speedfreaks har helt sikkert erfart at muskler og kroppen kan verke/gjøre vondt etter noen timer/dager med amfetamin da det også bryter ned musklene.
Sist endret av Superspurv; 15. mars 2022 kl. 16:28.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Må bare påpeke at en god treningsøkt bryter ned muskelfibrene. Hvis du ikke restituerer etter trening iform av mat og hvile så tar du et skritt tilbake. Nå skal det sies at det er mer som et spekter og ikke som en bryter.

Starter man å drikke sprit rett etter treninga så skjønner man at kroppen ikke klarer å restituete.

Speedfreaks har helt sikkert erfart at muskler og kroppen kan verke/gjøre vondt etter noen timer/dager med amfetamin da det også bryter ned musklene.
Vis hele sitatet...
I dette tilfellet er det ikke noe problem hvis man får i seg nok proteiner og sunne karbohydrater etterpå. Trening bygger opp så mye på alle plan at det aldri er bortkastet på mosjonistnivå. Selv om man har planer om å ruse seg i etterkant. Men selvsagt, kun sprit rett etter trening bli man dårlig av.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I dette tilfellet er det ikke noe problem hvis man får i seg nok proteiner og sunne karbohydrater etterpå. Trening bygger opp så mye på alle plan at det aldri er bortkastet på mosjonistnivå. Selv om man har planer om å ruse seg i etterkant. Men selvsagt, kun sprit rett etter trening bli man dårlig av.
Vis hele sitatet...
Trenger jo godt med søvn etter en økt, slik at kroppen for bygd opp igjen, tror ikke du oppnår det med kun store mengder proteiner.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Trenger jo godt med søvn etter en økt, slik at kroppen for bygd opp igjen, tror ikke du oppnår det med kun store mengder proteiner.
Vis hele sitatet...
Ta liten dose amfetamin. Det synes jeg funker som sovepille.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter trening? Trodde ikke det var noe særlig å mikse det å trening
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Ta liten dose amfetamin. Det synes jeg funker som sovepille.
Vis hele sitatet...
Bruker du det etter trening?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruker du det etter trening?
Vis hele sitatet...
Nei, ser ikke noe grunn til det, men tar du små doser så forstyrrer det sikkert ikke treninga. Forøvrig synes jeg amf er best som medisin og skjønner ikke hva som er så bra med det som rusmiddel hehe.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Nei, ser ikke noe grunn til det, men tar du små doser så forstyrrer det sikkert ikke treninga. Forøvrig synes jeg amf er best som medisin og skjønner ikke hva som er så bra med det som rusmiddel hehe.
Vis hele sitatet...
Valium og amfetamin ja. Narks?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Valium og amfetamin ja. Narks?
Vis hele sitatet...
Hææ, hvor tok du det fra?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hææ, hvor tok du det fra?
Vis hele sitatet...
Skrev du ikke det i et tidligere innlegg? Vival eller valium
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skrev du ikke det i et tidligere innlegg? Vival eller valium
Vis hele sitatet...
Godt mulig det ja, bruker vival ved behov, kan være 1 gang i uka kan gå mnd mellom. Sist jeg tok amf er vell noen år siden med unntak av ritalin jeg prøvde i fjor få å gi en indikasjon på om jeg skal igjennom ADD utredning. Ellers er jeg ikke noe narkis nei
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Godt mulig det ja, bruker vival ved behov, kan være 1 gang i uka kan gå mnd mellom. Sist jeg tok amf er vell noen år siden med unntak av ritalin jeg prøvde i fjor få å gi en indikasjon på om jeg skal igjennom ADD utredning. Ellers er jeg ikke noe narkis nei
Vis hele sitatet...
Så dersom du ikke får medisin vil du heller ikke utredes?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så dersom du ikke får medisin vil du heller ikke utredes?
Vis hele sitatet...
Jo, er mange grunner til at jeg skal utredes for ADD/ADHD, men tenkte å teste ritalin for å se om den har bra effekt på meg og det jeg sliter med noe den hadde (testa i 1 uke). Forøvrig er jeg ikke så jævla gira på å starte med medisiner heller av prinsipp. Men per dags dato er jeg uten jobb pga store vansker med konsentrasjon, hukomelse, organisert etc etc.
Om jeg får diagnosen ADD/ADHD så gir jeg en lang faen i om jeg får medisiner eller ikke.
Men nå spora det litt av her.
New generation
colakork's Avatar
Jeg fikk nice gains selv om jeg var coked igjennom hele trenings maniaen min.

Med coke var det selvfølge å ta kvelden med masse sprit og tobakk. Gjerne hasj fra morgen til spriten kom også.

Må vel nevne at jeg ble helt gal i slutten og at treningskompis distanserte seg og at jeg ble halvveis dealer pga alt du prater deg inn i pga konstant rus.

Tldr: Stimulanter+trening ga meg veldig gode gains, fine armer, fin midje og definerte bein. Narkotika i døgndrift fører til endret personlighet og mange dårlige valg ifh til hvordan mamma har oppvokst deg.