Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3870
Anonym bruker
"Reflektert Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok noen lines her om dagen og så merka jeg at hvis jeg sniffa litt hardt at høyre nesebor lukker seg helt og det ser skjevt ut. Jeg er redd for at det skal forverres men jeg er mer forberedt på å betale for plastisk kirurgi enn å aldri sniffe noe mer, det er allerede the point of no return uansett. Noen som har erfaring med dette og hvor mye eventuelt det ville kostet?
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hehehe noia
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mer innstilt på nesebor kirurgi enn å slutte å snorte et dop som uansett ødelegger deg... Ja Okey.. Wow...

En vanlig nosejob koster 60-80.000 og når neseveggen og slimhinnene er ødelagte så må det større tiltak til enn å bare skulpturere nesebeinet som gjøres i vanlige kosmetiske neseoperasjoner. Kanskje du får det av staten om det er medisinsk behandling behov men om det i det hele tatt går an å gjenopprette ødelagt nesevegg og slimhinner det er jeg ikke like sikker på.
Come on bro den coken er ikke verdt det ass!!!
New generation
colakork's Avatar
Kjøøøøret. Gå å spør legen om priser når du får deg en sjekk i nesen. Du burde få sjekket det ut asap, før det blir masse dødt oppi der.
Anonym bruker
"Sjuk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hahaha, det er vel bare tett oppi der fordi det var mye cuts.
Tviler på at nesa blir ødelagt etter "noen lines"...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tviler på at nesa blir ødelagt etter "noen lines"...
Vis hele sitatet...
noen lines?
TS sier at hen heller vil opereres en å aldri kunne sniffe mer cola og at hen har kjørt det alt for langt til det er noen vei tilbake.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
men jeg er mer forberedt på å betale for plastisk kirurgi enn å aldri sniffe noe mer,
det er allerede the point of no return uansett..
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Sjuk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
noen lines?
TS sier at hen heller vil opereres en å aldri kunne sniffe mer cola og at hen har kjørt det alt for langt til det er noen vei tilbake.
Vis hele sitatet...
Nei, TS sier ingen av tingene du påstår....
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, TS sier ingen av tingene du påstår....
Vis hele sitatet...
?
Les selv da
"men jeg er mer forberedt på å betale for plastisk kirurgi enn å aldri sniffe noe mer,
det er allerede the point of no return uansett.."
Anonym bruker
"Reflektert Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
TS her. Jeg føler selv aldri jeg har vært så hard på den, men årevis med umiddelbar tilgang har gjort at det endelig har blitt ødelagt. Takker for respons, jeg mener selv å ha hørt at det ikke skal være så sykt dyrt men vi får nå se. Jeg sier ifra hva jeg finner ut.
Hva er poenget med å fikse det om du skal fortsette med den samme handling som ødela det til å begynne med? Det høres ut som tullete og lite gjennomtenkt adferd.
ville vurdert en annen inntaksmåte. evt laget crack så får heller årer, lunger kjeften og ræva slite mens nesa blir bedre. Da kan du bytte litt på hvilke kroppsdel du skader og dermed utsette operasjoner.
Anonym bruker
"Sjuk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
noen lines?
TS sier at hen heller vil opereres en å aldri kunne sniffe mer cola og at hen har kjørt det alt for langt til det er noen vei tilbake.
Vis hele sitatet...
Men mannen.... Les første linje da..


"Jeg tok noen lines her om dagen" sorry at jeg ikke trekker besluttningen om superavhenging cokehead som snorter hver eneste dag ut ifra det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men mannen.... Les første linje da..
"Jeg tok noen lines her om dagen" .
Vis hele sitatet...
Er du helt hjerneskadet eller?
Ja, på et tidspunkt går det tilslutt galt. Hvor mange linjer tror du han hadde tatt før det.
"Jeg tok noen lines her om dagen" betyr ikke at det er de første, og i hvert fall ikke hvis du ser konteksten.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Går det an å legge inn et kunstig nesebor
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Går det an å legge inn et kunstig nesebor
Vis hele sitatet...
Du ligger ikke på latsiden Dr. Flein. Har du tenkt til å gi deg i kast med kirurgi? Eller dyrke frem en ny nese fra DNA
som karse i bomull. Venter spent.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
TS her. Jeg føler selv aldri jeg har vært så hard på den, men årevis med umiddelbar tilgang har gjort at det endelig har blitt ødelagt. Takker for respons, jeg mener selv å ha hørt at det ikke skal være så sykt dyrt men vi får nå se. Jeg sier ifra hva jeg finner ut.
Vis hele sitatet...
Det som er dyrest er å miste en frisk hjerne til en fullstendig ødelagt en som hører stemmer og vil ta selvmord. Hjernen kan du ikke fikse igjen med litt kirurgi.. Og venner og familie og kjærester...
Det kan du ikke få tilbake med litt kirurgi..
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det verste er å tenke på all sur løsemiddel gønk
Bruke saltvannnesespray når kvelden ender, da slipper man at alt dritet ligger og ødelegger i et døgn etterpå
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men mannen.... Les første linje da..


"Jeg tok noen lines her om dagen" sorry at jeg ikke trekker besluttningen om superavhenging cokehead som snorter hver eneste dag ut ifra det.
Vis hele sitatet...
Les linje 4-5 da "heller operasjon enn å aldri sniffe igjen".. "det er allerede point of no return uansett"
Tyder på avhengighet som faen så det er åpenbart ikke første linjene hans