Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1190
Hei, jeg vurderer å kjøpe meg et møbel men jeg vet ikke hva det heter.
Jeg så det på visning av en leilighet, det var som en stor puff, sakkosekk eller lignende. Det var som et hvilemøbel i stuen der man kunne halvsove og se tv eller lese. Ingen bein på det, men lå rett på golvet. Det eksemplaret jeg så var brunt men finnes sikkert ulike slag. Noen som vet hva jeg mener på og kan si meg hva det heter??
Prøv å søk på Lounge pug eller evt. merket Big Bertha
Fatboy er en sånn variant.
Jeg er kjent med Fatboy, ikke så mye annet. Men et raskt søk tok meg til SACKit, Cobana Lounge Chair & Pouf..? Kanskje ikke dette du forklarer Ønske jeg var mer oppdatert på interiør møbler.. Er vel kommet mye nytt siden saccosekken og ´Fatboy´.... Kanskje søk 2021 ´Fatboy´, og se hva som dukker opp. Lykke til
Sist endret av Tigerlilje87; 26. desember 2021 kl. 18:37.
Takk for flere svar! Lounge pug og ulike typer av dagsenger / daybed er det nærmeste jeg kommer så langt. Dere har i hvertfall datt meg på riktig spor :-)
Singel: de er ikke dumme de der, men kunne tenke meg en form for gavl også :-)
Mange gode forslag, det dukket jo også opp ting jeg ikle visste at fantes :-)

Skal sette meg og kikke litt mer