Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2408
fikk noen paralgin forte, de funker ikke det grann så lurte på om jeg kunne handle meg no bikkjebein og hive innpå for å slippe unna smerta, noen som veit om xans har noe for seg mot smerter? og hva med å blande disse to?
Nei, hjelper ingenting.
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Nei, hjelper ingenting.
Vis hele sitatet...
Røykings a?
Ikke røykings heller.
Eneste som er fornuftig er å ringe tannlegevakt imorgen om det finnes der du bor å trekke tanna. Betalte 1500,- for det selv for noen uker siden.
Eventuelt så kan du ta oxy, men det kan skape en avhengighet som kanskje ikke er verdt det i det lange løp.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av suwoop Vis innlegg
Ikke røykings heller.
Eneste som er fornuftig er å ringe tannlegevakt imorgen om det finnes der du bor å trekke tanna. Betalte 1500,- for det selv for noen uker siden.
Eventuelt så kan du ta oxy, men det kan skape en avhengighet som kanskje ikke er verdt det i det lange løp.
Vis hele sitatet...
Oxy er faktisk ikke veldig effektivt mot tannverk etter min erfaring. Jeg hadde sterk tannverk en gang og tok 20 mg oxycodone inntil jeg nådde 100mg over noen timer (har toleranse)

Det gjorde fint lite. lå og grein av smerter nesten selv på den dosen. Utrolig nok fikk jeg en høy dose Ibux og det gjorde underverker.
Sitat av suwoop Vis innlegg
Ikke røykings heller.
Eneste som er fornuftig er å ringe tannlegevakt imorgen om det finnes der du bor å trekke tanna. Betalte 1500,- for det selv for noen uker siden.
Eventuelt så kan du ta oxy, men det kan skape en avhengighet som kanskje ikke er verdt det i det lange løp.
Vis hele sitatet...
At du røykings røykings ikke fungerer er jo at du tar utgangspunkt i deg sjøl, ikke dra alle over en kam her nå, hadde par mnd siden intense smerter i munn ( måtte til slutt rotfylle) men da røyka jeg og smertene forsvant litt , ikke helt vekk men gjorde det slik at jeg overlevde lørdag-mandag for å få en time mandag istede for å ta tannlegevakta. Prøv røykings funker det ikke så får du gjøre som sagt over, bestille time til tannlegen.
Sitat av Ajajaj Vis innlegg
Røykings a?
Vis hele sitatet...
Litt, men ikke mye. Røykings hjelper mer mot muskel og ledd spør du meg.

Husker ikke navn på pillene jeg fikk sist, men de var veldig mye sterkere enn Paralgin forte (som jeg fikk i tillegg.) fikk de utskrevet av tannlegen.
Sist endret av Vasken; 29. oktober 2021 kl. 20:14.
Brennevin eller en shitload med Ibux ikveld og tannlege-vakt imorgen.
Gni litt kokain rundt tannkjøttet på tannen. Tannleger brukte det som bedøvelse før ikke for rusen men fordi du vil ble helt nummen men bruk bare litt så blir det ikke så dyrt
Sist endret av Sukkerpapir; 29. oktober 2021 kl. 22:44.
Nellik er også noe lokalbedøvende. Har spekulert i om det hjelper å tygge på en nellik og legge oppi ved tanna tidligere.
Jeg får ikke noe smertestillende effekt av det. Dra til tannlege-vakt imorgen og fiks problemet. Tannverk er helt jævlig.
Min lege sa at Ibux er undervurdert når det gjelder tannpine.Siden jeg bruker en lav dose fra før fikk jeg øke den.Heldigvis dabbet tannpinen av etter at jeg hadde vært plaget et par måneder.Møter mange som sier de ikke tåler Ibux.Da bør andre ting vurderes.Har aldri hørt om noen som får Oxy mot det.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flytende paracetamol, det heter vel "Pinex".
eller så er det noe annet som heter Nycodent Aloclair Gel som kan funke.

Førstnevnte har hjulpet meg mest faktisk, selv om den er for barn..
Naproksen funker mot tannpine. Fåes kjøpt reseptfritt på apotek.
Så en drøss med folk på YouTube som skrev under på at nellik olje funket veldig bra. Søk det opp. Så kan du evt handle det på apotek i morgen. Og drøye tannlegen til mandag så sparer du noen kr
Du kan blande malt nellik og litt vann, duppe en bomullsdott oppi og legge den på tanna du har vondt i.
Dette bedøver området rundt tanna så smertene forsvinner.
Dette er et kjerringråd som faktisk fungerer jeg har brukt mange ganger selv når smertestillende ikke har hjulpet.

Eller så kan du bruke en kombinasjon av paracet og ibux.
Jeg pleier å bruke 400 grams ibux kjøpt på apotek og vanlig paracet.
Dette er ikke å anbefale i lengden, så jeg ville ikke brukt det så lenge av gangen.

Det aller beste her er å oppsøke tannlege så du får gjort noe med det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Jeg har trukket 2 tenner hos tannlegen, begge gangene var jeg på xanax (men det var fra de suspect glassene av Pfizer hundebein, de er visst ikke alprazolam men etizolam) både før, under, og etter trekking. Det hjalp noe ekstremt, særlig mens de ble trukket.
Anonym bruker
"Ekstravagant Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KingofSpades Vis innlegg
Jeg har trukket 2 tenner hos tannlegen, begge gangene var jeg på xanax (men det var fra de suspect glassene av Pfizer hundebein, de er visst ikke alprazolam men etizolam) både før, under, og etter trekking. Det hjalp noe ekstremt, særlig mens de ble trukket.
Vis hele sitatet...
Mye av smerten kommer av frykten vet du
Av det jeg har hørt er ibux faktisk noe av det beste men en indicadominant strain burde kanskje også gjøre susen,
Paralgin Forte med Ibux og Paracet litt spedd på toppen har gjort susen for min del mange ganger, men Tramadol kan gi hakket met endring og OxyContin eller Dolcontin bør ta all ubehaget. Aldri oppleve at oxy og morfin ikke gir veldig god smerte lindring.

Hvis det ikke funker, så kan du selvfølgelig prøve å bli dritings (uten å blande med piller!) og se om du blir for wasted til å registrere smerte :P

Xanax vil ikke hjelpe mye, kanskje litt på angsten og eventuell aggresjon over tannpinen hehe