Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1427
Noen som har testet denne? Har lest tester og sett på reviews men greit å høre fra noen som evt sitter på den nå og kan fortelle =)
Har ikke prøvd Mi6, men har eid forskjellige Xiaomier og du får alltid veldig mye for pengene. Tror ikke du vil gå feil med Mi6, men ville nok heller gått for Pocophone F1 da den koster det samme og er nyere med bedre maskinvare.
Jeg hadde Mi5 inntil Mi8 kom og den jeg bruker idag. Jeg er veldig godt fornøyd med hardwaren man får når man kjøper Xiaomi, problemet for meg er softwaren. MIUI kan man vel kort sagt si er laget for kinesiske brukere, punktum. Joda, man får norsk språk osv, men det er ikke mulig å kvitte seg med alle disse kinesiske appene som man helst vil bli kvitt.

Derfor har løsningen for meg vært å bruke LinageOS på Mi5, og på Mi8 har jeg etterhvert kommet inn på Pixel Experience.

Hvis jeg hadde klart å unngå hypen for Mi8, hadde nok valget falt på enten Pocophone F1 eller Mi A2 tror jeg.
Takk for svar.

Endte med at jeg kjøpte den, fikk den helt strøken for 1000,- så anser det som et greit kjøp.
Telefonen er en drøm, kjører android 8.0.0 på den nå, sinnsykt rask tlf. Eneste som irriterer meg litt er at det er så lav virbrasjon, flere som har samme problem?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvordan er disse tlfene når det kommer til kamera osv? Er det ikke sinnsykt dårlig "fps" på disse? Det virker I allefal som at disse er veldig lite "optimiza" for snapchat, en bekjent har en xiaomi tlf, og bilder/videoer fra xiaomien hans på snapchat ser ikke ut. Elendig kvalitet og sinnykt lav fps på videoene (15-20fps typisk)
Jeg synes kameraet funker bra. Lagger litt når det er mørkt men i vanlig dagslys så er det egentlig ganske bra. Videoene er heller ikke dårlige.