Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1100
O hoi!

Klarte å knekke en minijack-plugg inni utgangen på laptopen. Prøvde å bruke superlim (kanskje ikke det smarteste) til å få den ut, men nå har jeg bare gjort det langt værre, så den utgangen er helt ødelagt.

Finnes det noen som helst måte å få lyd tilbake utenom å bytte ut hovedkortet? Er mic inngang som fungerer og vet at på den stasjonære pc'en kan jeg koble headset i denne og velge at det skal være "linje ut", men det er kanskje bare på noen få HK at dette fungerer?
Du kan jo kjøpe et lydkort du setter inn i hovedkortet.
Ikke i en laptop...
Du kan jo skaffe deg en slik: http://dx.com/p/universal-5-1-channe...c-black-164236

Har en sånn bare i blå, funket helt fint når jeg brukte det.
dvs
Trådstarter
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Du kan jo skaffe deg en slik: http://dx.com/p/universal-5-1-channe...c-black-164236

Har en sånn bare i blå, funket helt fint når jeg brukte det.
Vis hele sitatet...
Den der er jo helt perfekt! Aldri bestilt noe fra DX før, vet du noe om leveringstid? (Ser nå at det er 7-10 virkerdager) Er det virkelig free shipping også? Isåfall må jeg jo finne noe annet kult å bestille samtidig.
Sist endret av dvs; 16. mars 2013 kl. 15:10.
Sitat av dvs Vis innlegg
Den der er jo helt perfekt! Aldri bestilt noe fra DX før, vet du noe om leveringstid? (Ser nå at det er 7-10 virkerdager) Er det virkelig free shipping også? Isåfall må jeg jo finne noe annet kult å bestille samtidig.
Vis hele sitatet...
leveringstid kan variere veldig mye, jeg har fått det jeg har bestilt der under 7 dager etter bestilling og over 1 måned etter bestilling.. så er ikke noe fast leveringstid for å si det sånn..
kan jo håpe på at du er heldig.
Sitat av dvs Vis innlegg
Den der er jo helt perfekt! Aldri bestilt noe fra DX før, vet du noe om leveringstid? (Ser nå at det er 7-10 virkerdager) Er det virkelig free shipping også? Isåfall må jeg jo finne noe annet kult å bestille samtidig.
Vis hele sitatet...
Tar ofte ett par uker eller en mnd. Men ja, USB-lydkort er det du trenger. Har akkurat den som er linket til, fungerer greit.
Sitat av dvs Vis innlegg
Den der er jo helt perfekt! Aldri bestilt noe fra DX før, vet du noe om leveringstid? (Ser nå at det er 7-10 virkerdager) Er det virkelig free shipping også? Isåfall må jeg jo finne noe annet kult å bestille samtidig.
Vis hele sitatet...
Det er nok som de andre sier, 2-3-4 uker, selvom jeg tror du kan betale litt mer for å få den fortere.

Det er free shipping om du velger den vanlige shippingmetoden de benytter, ja.
dvs
Trådstarter
Takk for svar folkens! Ble denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=587214#info

Greit med kortere leveringstid + at jeg kjører linux, og en som hadde kommentert at denne funket til dette.