Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1280
Av en eller annen grunn får jeg plutselig ikke postet ting på 4chan lengre. Alt som skjer er meldingen

Posting from your ISP, IP range, or country has been blocked due to abuse. [More Info]
4chan Pass users can bypass this block. [Learn More]

Jeg vet at jeg ikke har postet noe som bryter reglene der og det virker litt sært at en norsk ISP plutselig driver å blokker sider. Har Canal Digital og lurte på om det er andre som har harr samme problem eller vet hva det er som egentlig kan ha skjedd.
prøv med ein proxy, som hotspot shield.
De har blokert alle IP-er i din IP-range. Altså flere iper på en gang, ut i fra hva jeg forstår av feilmeldingen. Dette er ikke noe ISP har gjort.
kanskje du sitter på et studentnettverk, eller et bolignettverk, og så har en av dine naboer blitt utestengt. anbefaler å ta kontakt på IRC, da de pleier å fikse slike ting fortløpende.