Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2260
har stilt dette uten å bli klokere? er det ingen som vet noe??
Kan du utdype litt?
Trådstarter
Sitat av ajniN Vis innlegg
vet dette har blitt tatt opp før, men kan ikke se nye tråder på det(fra 2011 til nå)

Vet noen om ATM/bankautomar/terminaler som er i oslo og er offline?
Når og hvor? Trenger dette raskt, og ja jeg får dekket utgiftene innen en uke, men er rotte blakk/black nå. (ikke rasist er svart selv, men bare realist :P)

Ikke noe moral og lønnsomhet preik er du snill. jeg vet hva det innebærer når det gjelder renter og at banken blir pissed osv..
Vis hele sitatet...
[quote=Legevakten; Alle minibankene i Oslo er offline en gang om natta. Det vil si 01:00 - 03:00

[COLOR="Red"]Trenger en bekreftelse og hva slags automat det er en snakk om?[/COLOR]
Sist endret av ajniN; 23. november 2012 kl. 00:17.
Minibankene går ikke offline, da stenger den som regel, slik at ingen får tatt ut. Skulle dem gå offline, er det kun kredittkort som virker mener jeg.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Minibankene går ikke offline, da stenger den som regel, slik at ingen får tatt ut. Skulle dem gå offline, er det kun kredittkort som virker mener jeg.
Vis hele sitatet...
alle har en gang i døgnet hvor du får nappet ut penger uten penger på kortet, var i hvertfall sånn før, er billigere å ringe banken og spørre om å få lov til å trekke i minus, må være en veldig dårlig kunde får at dem skal si nei
Trådstarter
Alle banker fraråder på det sterkeste å gå i minus, snakket med ekspeditør.. akuratt byttet bank er student med deltids jobb, derfor de ikke kunne tilby kredittkort. noe piss om at jeg måtte vise at jeg kunne spare osv osv. jeg tester ut mellom 01-03 selvom jeg tviler på at det funker....
Sitat av ajniN Vis innlegg
Alle banker fraråder på det sterkeste å gå i minus, snakket med ekspeditør.. akuratt byttet bank er student med deltids jobb, derfor de ikke kunne tilby kredittkort. noe piss om at jeg måtte vise at jeg kunne spare osv osv. jeg tester ut mellom 01-03 selvom jeg tviler på at det funker....
Vis hele sitatet...
vel student med deltidsjobb og kredittkort hører ikke sammen!, du har jo ikke engang penger på konto så hva skal du med kredittkort?
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
vel student med deltidsjobb og kredittkort hører ikke sammen!, du har jo ikke engang penger på konto så hva skal du med kredittkort?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk et kredittkort som bare student.
Trådstarter
Testet det igår fikk avslag, jeg testet det på BNP vanlig minibank. lurer på om det funker bedre med en fillial minibank, altså en atm som tilhører en spesifikk bank. det var det gamle trikset mitt. noen som vet noe om det?
Her jeg kommer fra gikk Postbanken sin minibank offline ved midnatt i ca 5 minutter.

Men det er over 10 år siden og velger å tro at det er ny teknologi på gang så automaten ikke trenger å gå i offline for å utføre hva det nå er den gjør.
Sist endret av Naturgrønn; 23. november 2012 kl. 17:28.
Trådstarter
Det er en Atm ned i sandvika i en svartbakgate, som går offline fra 02 vær natt! men faen jeg bor i oslo kommer til å koste meg fleeesk å dra ned dit og taxi tilbake. satser heller på å finne noe her i nærheten

tar imot alle tips innefor oslo grenser eller ikke så langt unna som sandvika
Sist endret av ajniN; 23. november 2012 kl. 17:52.
Sitat av ajniN Vis innlegg
Det er en Atm ned i sandvika i en svartbakgate, som går offline fra 02 vær natt! men faen jeg bor i oslo kommer til å koste meg fleeesk å dra ned dit og taxi tilbake. satser heller på å finne noe her i nærheten

tar imot alle tips innefor oslo grenser eller ikke så langt unna som sandvika
Vis hele sitatet...
where in sandvika?
Noen som vet hvorfor minibankene går eller gikk offline?

I min tid hørte jeg det var fordi den skulle telle over penger etter døgnets uttak, men da var vi kids så.. Hehe.
Også ser jeg ikke helt grunnen til at den skal trenge å gå offline for å gjøre det. Og en del andre faktorer som gjør det litt usannsynlig.
Sist endret av Naturgrønn; 26. november 2012 kl. 00:57.
sandvikka i bergen det er snakk om her eller?
Trådstarter
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Noen som vet hvorfor minibankene går eller gikk offline?

I min tid hørte jeg det var fordi den skulle telle over penger etter døgnets uttak, men da var vi kids så.. Hehe.
Også ser jeg ikke helt grunnen til at den skal trenge å gå offline for å gjøre det. Og en del andre faktorer som gjør det litt usannsynlig.
Vis hele sitatet...
av det jeg har forstått så er det pga omstilling/oppdatering med overføringer og lignende.. virker som det er få som vet offline tidene til automatene. Jeg vet det skjer så å si daglig!! skal ta å undersøke det og føre stats på det og dele det her.. er veldig greit å vite sånn at man kan ta seg forskudd på lønn eller er i penge nød..


rart at ingen av de som vet det gidder å dele :S