Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 657
Yo.

Jeg husker sist jeg var i amster, (alt for lenge siden) så var det en klubb som het Club Escape eller noe.. bare en av oss syv gikk inn, han betalte 50 euro eller noe og sa det var helt sykt der. Men vi var cpfjerene og orka ikke den kvelden. Og det var stengt helt til vi dro back to norway..

Men veit noen om det er flere sånne fete party steder i sentrum der? og hva de heter? eller evnt. om Club Escape er åpen hver helg?
- han sa at det var liksom et mini senation der inne..

Trenger info om det, vurderer en tur etter nyttår!
"Paradiso" skal i følge flere være en plass man burde få med seg hvis man er innom den fantastiske byen Amsterdam =)
Er ei gammel kirke i nærheten av Leidsplein som er blitt gjort om til konsert lokale/diskotek..
Er vist flust av konserter der, + i helgene er det ofte DJ`s som spiller..
Lokale tar vell ett par tusen pers så vidt jeg vet..Tidligere var det ingen spes "Dress Code", usikker på om dette fortsatt gjelder..
Mer info finner du på http://www.paradiso.nl =>
Escape holdt iallefall åpne dører fra torsdag-lørdag da jeg var det i sommer.
Anbefaler og sjekke ut Jimmy Woo og Club NL, begge har forholdsvis streng dresscode men er absolutt verdt en tur. Det er heller ikke like mye turister som det er på Paradiso og Escape.