Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1342
Hey. Jeg er på utkikk etter litt digg funk og boogie musikk fra det glade 80-tallet. Det jeg helst er ute etter helst mix'er som er ferdig laget. Men enkeltlåter osv er også nice.

Noen som har noen gode forslag?
Hvorfor 80-tallet? Mye fett fra 70-tallet også etter min mening.
Jeg hører faktsik ganske mye disco, funk, soul og r'n'b fra 7o og tidlig 80-tallet. Kan komme med litt funk ihvertfall.
Tidlig Kool And The Gang, spilte funk. Hør feks Summer Madness, Kjempedigg. Høres kanskje litt kjent ut også da DJ Jazzy Jeff, brukte samplen i Will Smith's hit; Summer Time. Sitter på skolen atm, men kan sikkert finne noe annet snacks senere i dag.

Og med boogie, hva mener du da? Boogie som i det som faktisk er boogie? Det er jo egentlig en twist på blues.
Eller mener du rett og slett disco?
dvs
Trådstarter
Takk for svar. Joda, kan veldig gjerne være fra 70- tallet også. Har hørt kool and the gang ja, og er absolutt i den retningen jeg leter etter. Men, det perfekte er hvis det er mix'er der musikken er "hypet" opp litt, sånn at det blir litt mer party stemning over det.

Hvis du har hørt noen mix'er av Greg Wilson, så er det slik jeg er ute etter =)