Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 439
Heisann!

Hjemme til jul hos mor og far, og har fått i oppdrag å koble PC-en til HD-opptakeren for å hente ut filmene som ligger der. Spilleren er en Pioneer DVR-530h, og den er nå koblet til PC-en ved hjelp av en firewire-kabel. Windows detekterer spilleren, og får opp feilmeldingen under.



Videre, i utforsker får jeg opp dette:



Jeg har ikke TV engang, så slike opptakere som dette er nytt for meg. Men noe sier meg at denne inngangen på spileren som heter DV IN, er til for å kopiere film fra f.eks. videokameraer. Men samtidig ser jeg ikke hvorfor informasjonen kan gå begge veier. Det er dog andre innganger på spilleren, men dette er innganger som scart, s-video, vanlige bananplugger for bilde og lyd osv.

Jeg har lett etter drivere på pioneer sine sider, men finner bare firmware for selve spilleren. Manualen forteller heller ikke noe om hvordan dette skal gå, hvis det i det hele tatt er mulig.

Så da spør jeg dere, noen som vet om dette går, i så tilfelle, hvordan.