Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2616
i det siste har jeg hatt problemer med datamusen min, både når jeg gamer (f.eks csgo) og når jeg ikke gamer. når jeg beveger musen fort til høyre eller venstre så stopper den opp, akkurat som om det skulle vært noe i veien for musen. dette er ganske irriterende spesielt når jeg gamer. så fort at jeg skal snu meg 180 grader rundt fort må jeg løfte opp musen opp til flere ganger fordi den stopper opp av en grunn... noen som kan pls hjelpe meg med dette problemet? jeg har sett på youtube og prøvd ulike løsninger der uten suksess.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvilken mus er det?
Hva har du prøvd?

Prøv å blås med trykkluft foran optikken, se også etter smuss/skader på linsen.
Prøv musen på andre systemer, slik at du kan utelukke softwareproblem.
Trådstarter
25 1
Sitat av Fleff Vis innlegg
Hvilken mus er det?
Hva har du prøvd?

Prøv å blås med trykkluft foran optikken, se også etter smuss/skader på linsen.
Prøv musen på andre systemer, slik at du kan utelukke softwareproblem.
Vis hele sitatet...
det er en helt ny mus. jeg kjøpe en ny mus siden jeg trodde det var selve musen som er problemet. det er det ikke. jeg prøvde deretter å kjøpe ny musematte også. heller ikke problemet.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Da er det jo åpenbart ikke musen som er problemet.

Er det kun musen som stopper opp? Det er ikke hele systemet som fryser i typ 1 sekund? Hvis ja, så heller jeg heller mot disk eller cpu/ram.
Du kan også prøve en annen usb port, i tilfelle din fusker litt. (gjerne flere, da feilen kan ligge i ett cluster på flere porter.)
Trådstarter
25 1
Sitat av Fleff Vis innlegg
Da er det jo åpenbart ikke musen som er problemet.

Er det kun musen som stopper opp? Det er ikke hele systemet som fryser i typ 1 sekund? Hvis ja, så heller jeg heller mot disk eller cpu/ram.
Du kan også prøve en annen usb port, i tilfelle din fusker litt. (gjerne flere, da feilen kan ligge i ett cluster på flere porter.)
Vis hele sitatet...
er kun musen som er problemet. alt annet funker fint