Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 911
Hei.

Skrudde av pc'n min før jeg tok kvelden, alt fungerte perfekt. Dagen etter merker jeg in-game på H1Z1 at jeg har plutselig shit performance. Kjørte spillet på Ultra med stabilt 100+fps å spille kjørte som en drøm, nå er jeg plutselig nede i 20-30 fps. Trodde først det var spillet sin feil siden det er early alpha. Det var det ikke, gikk in-game på CS:GO hvor jeg spilte med 300fps stabilt, den er nå nede i alt fra 10-80. Første jeg gjorde var å oppdatere skjermkort drivere, uten noe positiv virkning. Merker egentlig ikke noe i "windows" når jeg surfer nettet etc.

Oppgraderte min PC for ca 1 måned siden, alt har fungert helt perfekt til nå. Kjøpte nytt alt av deler utenom Harddisk, den er ca 4 år gammel. Har prøvd å "teste" Harddisken i CMD, men fant ingen feil(kan fortsatt være den?)

specs:
GTX 960
Intel(R) Core (TM) i5-4690k CPU @ 3.50GHz
ASUS B85M-G, Socket-1150
Corsair CX 600W PSU
8,00 GB RAM
Windows 7
som sagt, gammel harddisk ca 4 år

Trenger sårt hjelp, da jeg er en pc noob.
Har du satt pcn i strømsparings modus? Er alt koblet til sikker på at nivedia drivern er opdatert ? Ikke prøvd på oc ? Er alt koblet ordentlig til ? Skjekk tempsa . Og svar skjekk alt jeg spørr om det finnes flere tusen grunner til at det kan kjøres dårligt så.
Høres ut som varmeproblemer. Sjekk temp med f.eks hwinfo64, coretemp eller lignende å se hva den ligger på.