Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1021
I det siste har musen hakket litt av og til, det virker litt som om den henger litt igjen. Kjøpte en ny mus, men samme problemet... Noen som har noe forslag på hva som kan være feilen?
dårlig usb port, dårlig musmatte/overfalte, mangel på driverene.
Hadde det samme problemet. Scannet pcen for virus og det fikset det, men problemet kom tilbake igjen. Det skjedde bare når jeg var i spill, så etter jeg oppgraderte minnen på pcen så overraskende nok, fikset det problemet
hmmm eneste tipset jeg kan er og ta en Q tips med litt vann på og vask linsa, men siden du nevner at det skjedde med begge så er det vell pcen? (drivere, virus etc)
kan vere drivere, underlaget, dårlige usb porter eller rusk i laseren.

prøvd musen på en annen data?
best bet er underlaget, vist du kjenner hakk i bordflata så er det grunnen, dette skjer spesielt når det er tre overfalte.
Razer deathadderen min begynnte og hakke før den streika helt, den var da 2 år og da.
6udxd's Avatar
Trådstarter
BRuker musematte, så var nok ikke underlaget.. og nå virker det igjen, helt random! :!
Sist endret av 6udxd; 1. januar 2013 kl. 13:14.
Siden det bare plutselig virker igjen, er det nok ikke lenge før det kommer tilbake.