Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 936
Skal lage en nettside som er "delt" i to. den ene delen skal inneholde en nettbutikk den andre en side med artikler. Begge delene skal være lett å redigere/publisere nytt innhold ( slik som en blogg )
Noen forslag til hvilke cms/eventuelt plugins som egner seg til formålet?
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Gikk for Virtuemart og Joomla, vet ikke om det er optimalt, men ser ut til at det fungerer ok.
Er ikke joomla litt stort? Kanskje du kan klare deg med wordpress? Det er veldig fleksibelt afaik. Skal begynne å designe litt wordpress snart

Men da får du ikke brukt virtuemart
hva med drupal? det skal vist være bra?
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Joomla er vel i det største laget ja, sikkert ikke helt optimalt for formålet. Hadde håpt å kunne bruke wordpress, men fant ingen brukanes e-commerce løsninger.
Drupal var også i tankene.

Hvis det er noen her som har forslag til nettbutikk addon for wordpress er det bare å si ifra
Det finnes vel et utall templates til Joomla! - inkludert mnimalistiske - så det argumentet kjøper jeg ikke. Snarer tvert i mot er det en fordel å kunne utvide nettsiden din med nye funksjoner på en enkel måte måte.
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Sitat av steinarlima Vis innlegg
Det finnes vel et utall templates til Joomla! - inkludert mnimalistiske - så det argumentet kjøper jeg ikke. Snarer tvert i mot er det en fordel å kunne utvide nettsiden din med nye funksjoner på en enkel måte måte.
Vis hele sitatet...
Hvis dette er rettet til meg, har jeg aldri sagt at det ikke finnes en rekke templates til Joomla, er helt klar over at man kan finne ekstremt mange gratis og greie tempaltes.
▼ ... noen uker senere ... ▼