Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2594
Hey!

Fristen for å søke utveksling går ut i dag, og jeg er utrolig usikker på om jeg skal gå for et semester i USA eller Australia.
Er det noen som har noen spesielle erfaringer fra utveksling i disse landene? Gjerne fra hvilket universitet/by du var i.
Har prøvd å Google mye rundt, men finner stort sett erfaringer fra folk på utveksling til High School. Om noen har noen gode informasjonskilder så del gjerne.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
** Tenker gjerne på hvordan du oppfattet kulturen og menneskene, opplegg rundt skolen, kvalitet på undervisningen og lignende.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Hey!

Fristen for å søke utveksling går ut i dag, og jeg er utrolig usikker på om jeg skal gå for et semester i USA eller Australia.
Er det noen som har noen spesielle erfaringer fra utveksling i disse landene? Gjerne fra hvilket universitet/by du var i.
Har prøvd å Google mye rundt, men finner stort sett erfaringer fra folk på utveksling til High School. Om noen har noen gode informasjonskilder så del gjerne.
Vis hele sitatet...
Leste noen artikkler på tv2.no ang folk som hadde dårlige erfaringer som utvekslingsstudenter i USA . Hadde jeg vært deg så hadde jeg sørget for å unngå de nevnte selskapene som blir nevnt. Du burde også prøve å satse på storbyene, unngå små steder der folk pleier som regel å være ekstra trangsynte eller kristne fundamentalister
Eksen min ble plassert hos en familie hvor mor i huset var psykisk ustabil, og mannen var en gris. Søstera mi derimot hadde det fantastisk. Hun var i Colorado. Mye rart i USA, men det som kommer fram i media er de villeste tilfellene da.

Min mening; dra til Australia. Varmt og godt omtrent overalt, nesten hele året. Pass deg for alt av levende vesener som ikke er mennesker. Alt vil drepe deg
Og har du egentlig noen gang møtt en sur australier?