Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 889
jeg hadde to stk bærbare pc, en asus K52Je core i3 en toshiba satelite core i7. begge ble ødlagt på hvert sitt vis, så jeg satt sammen asus med hardisk fra toshiba, dette fungerer bra men det står Pnp skjerm med standard vga skjermkort så ikoner er digre å bare oppløsning på 1024x768. hvordan finner jeg skjermkorte som jo er på pc men den greier ikke å finne den eller finne bedre driver?? håper der finnes noen eksperter på dette som kan gi noen tips
http://www.asus.com/Notebooks_Ultrab...Desk_Download/

Velg OS, også finner du skjermkort under "VGA"
Sist endret av Mobilkniv; 7. mars 2015 kl. 18:52.
Trådstarter
6 1
prøvde den øverste driveren som sto der men når jeg prøvde å instalere den så feilet det bare? har prøvd driver fra AMD også men da ble skjermen svart å måtte lyse med lommelykt for å av instalere den igjen, skjønner ikke hva som kan være galt

siden du sa velg OS, kom til å tenke på at på denne står det 64 å ikke 32 som asus sikkert hadde, så jeg lastet ned 32 å da virket det skulle bare en liten dytt til, Takk
Sist endret av poff11; 7. mars 2015 kl. 22:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.