Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1140
Morn morn

Har fått multifunksjonsprinter til jul av typen Canon.
Skal nå kjøre en lengre tur i kulda, og turen innebærer overnatting.
Vil det være noen problemer med å la denne stå ute i bilen i kulda mens jeg og min fru ligger på hotell og koser vårs?
Vet veldig lite om dette, men det jeg vet er at tromler osv kan fryse og gi blekksøl/striper på utskriften...

Jeg antar at dette ikke vil være noe problem så lenge du lar printeren stå i varmen etter bilturen i noen timer....
Sitat av Nougatti Vis innlegg
Morn morn

Har fått multifunksjonsprinter til jul av typen Canon.
Skal nå kjøre en lengre tur i kulda, og turen innebærer overnatting.
Vil det være noen problemer med å la denne stå ute i bilen i kulda mens jeg og min fru ligger på hotell og koser vårs?
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke eksperimentert med dette. Jeg antar at printerblekk ikke inneholder nevneverdig med vann, og at det derfor ikke er noe problem. Hvis jeg skulle ta feil har du plutselig en stykk nedsølt printer.
Er ell ikke værre enn at du tar de ut av skriveren og tar de i en pose som du har i bagasjen din?
Nah, min canon printer sto i tidenes kaldeste garasje i et år, mens jeg var og reiste utenlands, å fungerte like fint som da jeg dro ^^,
Her er tall jeg fant for noe Epsonblekk ved et kjapt søk, så får du finne ut av hva du gjør selv.

-20 C to 40 C Storage
-30 C to 60 C Transit
-16 C Freezing
Vis hele sitatet...
Sist endret av Frenor; 30. desember 2012 kl. 16:26.